تبیان، دستیار زندگی
نایب رئیس فدراسیون شنا از تلاش برخی مخالفان این فدراسیون در جهت کمرنگ جلوه دادن موفقیت های اخیر شناگران....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیداریان قهرمان واقعی شناست

بیداریان قهرمان واقعی شناست

نایب رئیس فدراسیون شنا از تلاش برخی مخالفان این فدراسیون در جهت کمرنگ جلوه دادن موفقیت های اخیر شناگران کشورمان در مسابقات کرواسی ابراز تاسف کرد.

محسن علی آبادی در گفتگو با مهر افزود: عده ای به دنبال موفقیت های اخیر شناگران کشورمان در کسب سهمیه المپیک و جابجایی چندین رکورد ملی بازهم تلاش خود را برای کمرنگ جلوه دادن این موفقیت ها به کار گرفته اند و این بار حتی ازتخریب رفتار آرمان گرایانه شناگر کشورمان برای دفاع از مردم بی دفاع فلسطین نیز دریغ نکردند.

وی ادامه داد: درحالیکه محمد بیداریان در اقدامی ارزشی برای حمایت از مردم فلسطین و در شرایطی که یک گام تا کسب سهمیه المپیک فاصله داشت از جدال با حریف اسرائیلی خودداری کرد اما برخی مخالفان تلاش کرده اند با وارونه جلوه دادن واقعیت چنین وانمود کنند که شناگرجوان ایرانی با حریف اسرائیلی خود رقابت کرده است درحالی که به گواه پایگاه خبری مسابقات و منابع خبری رسمی فدراسیون جهانی شنا چنین اخباری صحت ندارد و تنها از روی غرض ورزی و کینه توزی مطرح شده است.

نایب رئیس فدراسیون شنا با بیان اینکه بیداریان قهرمان واقعی دو ملت ایران و فلسطین است، تاکید کرد: این شناگر جوان با وجود اینکه سال ها برای رسیدن به رقابت های المپیک شبانه روز تلاش کرده و اردوهای سختی را پشت سرگذاشته بود اما تنها برای دفاع از آرمان های مردم فلسطین حاضر به رقابت در کنار نماینده رژیم صهیونیستی نشد که قطعا مردم قدرشناس و فهیم ایران کار ارزشی این جوان شایسته کشورمان را ارج خواهند نهاد و از آن تقدیر خواهند کرد.

وی اضافه کرد: کارشناسی که حرکت قهرمانانه بیداریان را زیرسئوال می برد باید جوابگوی آرمان های یک ملت در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین باشد.

علی آبادی در پایان گفت: ازمسئولان سازمان صدا وسیما و سازمان تربیت بدنی انتظار می رود تا با این قبیل تحرکات تخریب کننده که با هدف تضعیف آرمان ها و منافع ملی کشورصورت می گیرد به شدت برخورد کنند و اجاره ندهند تا با تکرار مسائلی از این دست احساسات پاک و آرمان های مردم مسلمان کشور جریحه دار شود.