تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن رد هرگونه دخالت علی دایی در انتخاب بازیکنان تیم سایپا تاکید کرد: گناه دایی این است که....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گناه دایی؛ عضویت در هیئت مدیره سایپا

گناه دایی؛ عضویت در هیئت مدیره سایپا

مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن رد هرگونه دخالت علی دایی در انتخاب بازیکنان تیم سایپا تاکید کرد: گناه دایی این است که به عنوان سرمربی تیم ملی ، عضو هیئت مدیره باشگاه سایپاست.

حمید سجادی در گفتگو با مهر، ضمن بی اساس عنوان کردن نقش سرمربی تیم ملی درانتخاب بازیکنان فصل جاری تیم فوتبال سایپا، اظهار داشت: مدتی است عده ای که ماهیت شان برای ما کاملا روشن است، به اینگونه شایعات دامن می زنند تا آرامش روحی - روانی را از سرمربی تیم ملی سلب کنند درحالیکه دایی امروز بیش از هر زمان دیگری به آرامش و تمرکز فکری نیاز دارد تا تیم ملی را در راه سخت صعود به جام جهانی موفق کند.

وی افزود: وظیفه خودم می دانم که از دایی دفاع کنم چرا که در روزهای اخیر بی جهت مورد اتهام رسانه ها قرار گرفته. گناه دایی این است که بطورهمزمان هم سرمربی تیم ملی است و هم یکی از اعضای هیئت مدیره سایپا. این دو مسئولیت کاملا از یکدیگر جداست و نباید آنها را در یکدیگر دخیل دانست.

مدیرعامل سایپا تاکید کرد: دایی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این حق سازمانی و قانونی را دارد که در تصمیم گیری های باشگاه نقش داشته باشد ولی نقش ایشان تنها در حد همفکری و مشاوره است و تا بحال با هیچکدام از بازیکنانی که به سایپا منتقل شده، تماس نداشته و اساسا در شان وی نیست که بخواهند در اینگونه مسائل دخالت کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به سوابق و تجربیات دایی، طبیعی است که درنشست های هیئت مدیره، حرف اول را در فوتبال بزند ولی نظراتش از جایگاه کارشناسی و تخصصی است و با توجه به نظرات او امسال برنامه های کلان تیم سایپا ترسیم شده و نقاط ضعف تیم را ترمیم کرده تا بتوانیم با توان بیشتری درمسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر شرکت کنیم.

سجادی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود دایی از رانت سرمربیگری تیم ملی برای جذب بازیکنان این فصل سایپا استفاده کرده است، گفت: چنین چیزی واقعیت ندارد چرا که اگر اینطور بود چند بازیکن دیگر تیم ملی هم حالا باید نارنجی پوش می شدند در حالیکه مذاکرات ما با آنها به نتیجه نرسید.