تبیان، دستیار زندگی
باشگاه خبرنگاران همشهری که چند وقتی است از افتتاحش می گذرد، اقدام به تشکیل گروههایی تحت عنوان پاتوق نموده است. پاتوق اینترنت یکی از این گروههاست که با هدف توانمندی سازی خانواده ها در بکارگیری مناسب تکنولوژی بویژه اینترنت و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح پاتوق اینترنتی باشگاه خوانندگان همشهری

افتتاح پاتوق اینترنتی باشگاه خوانندگان همشهری

باشگاه خبرنگاران همشهری که چند وقتی است از افتتاحش می گذرد، اقدام به تشکیل گروههایی تحت عنوان پاتوق نموده است. پاتوق اینترنت یکی از این گروههاست که با هدف توانمندی سازی خانواده ها در بکارگیری مناسب تکنولوژی بویژه اینترنت و همچنین آشنایی با کاربردهای اینترنت در زندگی روزمره ایجاد شده است .

افتتاحیه این پاتوق در روز جمعه 14/4/1387 در فرهنگسرای دانشجو و با حضور اعضای پاتوق برگزار شد. در این همایش جناب آقای اعلایی، مدیر باشگاه خوانندگان همشهری به معرفی باشگاه و اهداف آن پرداختند و در ادامه برنامه جناب آقای دکتر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت در زمینه اینترنت و جایگاه ایران در بکارگیری این تکنولوژی سخنرانی کردند.

جوانان شرکت کننده در همایش در گروههای تخصصی ساخت فیلم کوتاه و عکس، وبلاگ و تحقیق و پژوهش درباره اینترنت ثبت نام کردند.

این پاتوق در ادامه فعالیتهای خود قصد دارد نشست ها و کارگاههای آموزشی گوناگونی را در زمینه اینترنت و بصورت مجزا برای نوجوانان، جوانان و خانواده ها تشکیل دهد. در صورت تمایل به ثبت نام در این پاتوق با شماره (23023120) تماس بگیرید و یا به وبلاگbkh87.blogfa.com   مراجعه فرمایید.

روابط عمومی موسسه تبیان