تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی بسكتبال ایران برای شركت در یك تورنمنت تداركاتی عازم آمریكا شد......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی بسكتبال ایران به آمریكا رفت

تیم ملی بسكتبال ایران به آمریكا رفت

تیم ملی بسكتبال ایران برای شركت در یك تورنمنت تداركاتی عازم آمریكا شد.

تیم ملی ایران از سوی اتحادیه بسكتبال آمریكا به این تورنمنت تداركاتی دعوت شده است.

پس از این كه ایران با شرایط میزبانی شهر لاس وگاس مخالفت كرد، ایالت یوتا كه به عنوان یك شهر مذهبی شناخته می‌شود، به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شد.

پس از این كه فدراسیون بسكتبال ایران موافقت خود را با انجام این سفر اعلام كرد، در نهایت شرایط اعزام تیم المپیك ایران به آمریكا مهیا شد.

تیم ایران كه به تازگی از شركت در تورنمنت تداركاتی اسلوونی به تهران بازگشته بود، بامداد دوشنبه (امروز) از طریق دبی عازم آمریكا شد.

تیم ایران خود را برای شركت در بازی‌های المپیك پكن آماده می‌كند.

حضور شش تیم NBA به همراه قهرمان آسیا (2007)

شش تیم NBA  که هر ساله سفیران لیگ NBA به همراه قهرمان آسیا برگزار کننده این تورنمنت هستند. آتلانتا ، دالاس ، نیوجرسی ، سن آنتونیو ، یوتاجاز و گلداستیت به همراه قهرمان آسیا در سال 2007 که تیم ملی کشورمان است برگزار کننده این تورنمنت است.

برنامه بازیهای ایران در تورنمت USA

در این تورنمنت که به حتم بالاترین و بهترین سفر ملی پوشان بسکتبال در ایران خواهد بود دو بازی برای آنها پیش بینی شده است. طبق برنامه ای که از سوی مسئولان برگزار کننده اعلام شده ؛ ایران با دالاس و یوتاجرز به رقابت خواهد پرداخت.

برنامه کامل بازیها به شرح زیر است :

شنبه 29 تیر ماه ساعت 14:15 به وقت محلی ایران - دالاس

یکشنبه 30 تیر ماه ایران استراحت خواهد کرد

دوشنبه 31 تیر ماه تیم ملی ایران- یوتاجاز

سه شنبه اول مرداد ایران استراحت خواهد داشت

کامرانی همراه دیگر ملی پوشان در آمریکا

مهدی کامرانی بازیکن خوش تکنیک بسکتبال کشورمان که از ناحیه مچ پا در تورنمنت اسلوونی با آسیب دیدگی مواجه شده بود و گفته می شد احتمال دارد به المپیک نرسد همراه دیگر ملی پوشان راهی دبی شد تا از آنجا در صورت آماده شدن ویزا ها به آمریکا سفر کنند. مهدی پای خود را آتل بسته است و به احتمال فراوان از دو هفته دیگر می تواند تمرینات را از سر بگیرد.