تبیان، دستیار زندگی
نیكبخت : شاید به پرسپولیس بروم علیرضا نیكبخت یكی از بازیكنانی است كه طی چند سال اخیر خوش خوش درخشیده و شایستگی هایش را به نمایش گذاشته است . دیروز بعد از آنكه خبری مبنی بر حضور این بازیكن در پرسپولیس به دستمان رسید با او تم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیكبخت واحدی در راه پرسپولیس

نیكبخت : شاید به پرسپولیس بروم

علیرضا نیكبخت یكی از بازیكنانی است كه طی چند سال اخیر خوش خوش درخشیده و شایستگی هایش را به نمایش گذاشته است . دیروز بعد از آنكه خبری مبنی بر حضور این بازیكن در پرسپولیس به دستمان رسید با او تماس گرفتیم تا از اصل ماجرا باخبر شویم. نیكبخت در این ارتباط گفت: راستش را بخواهید هیچ دوست ندارم وارد حاشیه شوم و حقیقت این است كه تا پایان بازیهای غرب آسیا نمی خواهم برای آینده ورزشی ام تصمیم بگیرم امام وقتی این بازیها تمام شود تیم جدیدم را اعلام خواهم كرد و شاید هم به تیم پرسپولیس رفتم ! اما آنچه مسلم است فصل آینده در تیم بازی خواهم كرد كه از نظر مادی هم بتواند مرا تامین كند .

علیرضا نیكبخت پس از چند ماه حضور موفق در باشگاه الوصل امارات ، حالا قراردادش با این تیم به پایان رسیده و بازیكن آزاد به حساب می آید .

این بازیكن كه سال قبل مورد توجه تیم فنر باغچه تركیه قرار گرفته بود بنا به دلایلی فرصت حضور در این تیم را از دست داد و امیدوار بود برای فصل آینده بتواند پیراهن این تیم مطرح تركیه را بر تن كند اما ظاهراً این ملی پوش كشورمان قید حضور در فنر باغچه را زده و به احتمال فراوان فصل آینده فوتبال خود را در ایران دنبال خواهد كرد.

دیروز خبری شنیدیم كه از بابت آن شوكه شدیم . علیرضا نیكبخت به احتمال فراوان فصل آینده پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن خواهد كرد. ظاهراً نیكبخت واحدی روز جمعه ( پریروز) به منزل علی پروین در لواسان رفته و پس از آنكه با پروین و دیگر رفقایش چند گیم والیبال بازی كرده ! بر سر حضور در تیم پرسپولیس به مذاكره نشسته است . شنیده های ما حكایت از آن دارد توافقات اولیه میان علی پروین و نیكبخت حاصل شده و چنانچه نیكبخت قراردادش را با تیم الوصل تمدید نكند ، آنوقت فصل آینده قطعاً با پیراهن تیم پرسپولیس به میدان خواهد رفت.