تبیان، دستیار زندگی
ت؛ به تیم ملی بیشتر توجه كنید معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پی شكست تیم ملی فوتبال ایران مقابل اردن، دكتر محمد دادكان رییس فدراسیون فوتبال، برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال و حسین فركی مربی تیم ملی را ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهرعلیزاده در نشست با دادكان، برانكو و فركی

توقع مردم بجاست؛ به تیم ملی بیشتر توجه كنید

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پی شكست تیم ملی فوتبال ایران مقابل اردن، دكتر محمد دادكان رییس فدراسیون فوتبال، برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال و حسین فركی مربی تیم ملی را به سازمان تربیت بدنی فراخواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نشست خصوصی مهندس مهرعلیزاده از مسولان فدراسیون فوتبال و كادر فنی تیم ملی خواست با توجه به اهمیت بازی‌های جام جهانی و حساسیت به حق مردم دقت و توجه بیشتری به تیم ملی شود.

وی تصریح كرد: مردم به حق از تیم ملی فوتبال توقع دارند. این در حالی است كه انتظارات و توقعات موجود آنها نیز بجاست چراكه مردم دوست دارند بازیكنان تیم ملی بازی بهتری را از خود ارایه دهند. بر این اساس شما باید حساسیت زیادی به خرج دهید و از تمام توانایی موجود در فوتبال كشور استفاده كنید تا با آمادگی كامل و ارایه‌ی بازی‌های بهتر شاهد بازی خوب تیم ملی فوتبال در بازی‌های دور برگشت باشیم.معاون رییس جمهور همچنین از فدراسیون فوتبال خواست تا به نحوی برنامه‌ریزی كند كه تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر در خدمت تیم ملی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برانكو ایوانكویچ سرمربی تیم ملی و حسین فركی مربی تیم ملی پس از گذشت نیم ساعت از تمرینات تیم ملی به جمع بازیكنان تیم ملی پیوستند.

فركی مربی تیم ملی در رابطه نشست صبح امروز كادر فنی با دكتر محمد دادكان و نشست بعدازظهر كه با حضور مهندس مهرعلیزاده در سازمان تربیت بدنی برگزار شد، به خبرنگار ایسنا گفت: همه چیز در شرایط مطلوب قرار دارد و مهندس مهرعلیزاده و دكتر دادكان در جریان دو نشست امروز بر حمایت خود از كادر فنی تیم ملی فوتبال تاكید كردند.

وی در ادامه گفت: از نكات مورد بحث در جلسات امروز، ضرورت و اهمیت مسابقات مقدماتی جام جهانی و كسب نتایج قابل قبول در این رقابت‌ها با توجه به جایگاه فوتبال و حساسیت مردم نسبت به نتایج تیم ملی، بود.فركی تصریح كرد: كادر فنی تیم ملی با قدرت به كار خود ادامه می‌دهد و در مسابقات دور برگشت نتایج مناسبی را كسب خواهیم كرد.