تبیان، دستیار زندگی
شان افتاد به سایتی با آدرس «Mksoccerclub » وMK یعنی محمد خاكپور ، مدافع خوش اخلاق تیم ملی در اواخر دهه 1990 میلادی . بازیكنی كه به مترواستارز رفت و در آمریكا ماندگار شد. خاكپور كه از دو سال پیش مدرسه فوتبالی در آمریكا راه اند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدرسه فوتبال محمد خاكپور

ناگهان چشمشان افتاد به سایتی با آدرس «Mksoccerclub » وMK یعنی محمد خاكپور ، مدافع خوش اخلاق تیم ملی در اواخر دهه 1990 میلادی . بازیكنی كه به مترواستارز رفت و در آمریكا ماندگار شد.

خاكپور كه از دو سال پیش مدرسه فوتبالی در آمریكا راه اندازی كرده آن را به ثبت رسانده و حالا وقت تبلیغ است . خاكپور در صفحه اول سایت باشگاه فوتبالMK می نویسد : باشگاه ما به خود افتخار می كند كه تیم را سازماندهی كرده كه بازیكنانش ، بازیكنانی پیروزمندند. هیچ تیمی به اندازه ما سخت و حرفه یی كار نمی كند.

ادامه این مطلب خبررسانی درباره مدرك مربیان شاغل در این مدرسه و محصولات آنها است كه به گفته خاكپور در سطح جهانی اند و فوتبال را درك می كنند : از همه مهمتر اینكه مربیان ما دانسته های خود را در فضایی پیشرفته و قابل توجه به بچه ها می آموزند . به عقیده مدیر باشگاه اینجا جایی است كه برای یادگیری ساخته شده است. عنوان خاكپور در باشگاه مدیر بخش مربیگری است. او در مطلبی كه در آن خود را معرفی كرده ، می نویسد: ستاره ملی پوش ایرانی ، المپین ، قهرمان و عضو تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه . من تلاش می كنم به بچه ها مهارت ها و استیل فوتبال را آموزش بدهم چرا كه آنها جوانند و می توانند قدرتمند و بزرگ باشند . نكته مهم آموزش این است كه وقت آن همین حالا است. اگر حالا نیاموزند، بعدها هم نمی توانند و من برای همین اینجا هستم.

.MKSC باشگاهی است با سازماندهی عالی كه در رده های زیر 11 سال ( پسران ) زیر 12 سال ( دختران ) زیر 13 سال ( دختران ) زیر 17 سال ( دختران ) و یك تیم بالای 18 سال بانوان را زیر پوشش دارد كه به دلیل علاقه بیشتر جامعه نسوان آمریكایی به فوتبال طبیعی است. اكثر دانش آموزان این مدرسه ، اهل نیوپورت بیچ و كاستامسا هستند و روابط خوبی با هم دارند. از اینكه خاكپور در چنین سطحی به كار موفق مشغول است، خوشحالیم . یكی از دوستان دور می گوید : اگر فرهاد كاظمی به آمریكا برود، مقصدش همین جا است.