تبیان، دستیار زندگی
رداد ماه 1383 نخستین پلان « شبانه» كلید خورد اولین پلان « شبانه» با حضور هدیه تهرانی و كورش تهامی شب گذشته كلید خورد. به گزارش ایسنا، فیلمبرداری «شبانه» به نویسندگی و كارگردانی امید بكندار و كیوان علی محمدی به عنوان نخستین كا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

  اخبار ادبی و هنری 24 خرداد ماه 1383

نخستین پلان « شبانه» كلید خورد

اولین پلان « شبانه» با حضور هدیه تهرانی و كورش تهامی شب گذشته كلید خورد.

به گزارش ایسنا، فیلمبرداری «شبانه» به نویسندگی و كارگردانی امید بكندار و كیوان علی محمدی به عنوان نخستین كار بلند سینمایی آنها با حضور محمدرضا اصلانی و فرزاد مؤتمن در تهران شروع شد و بنا به درخواست این دو محمدرضا اصلانی اولین پلان را كارگردانی كرد.

شبانه داستان دختری به نام شبنم است كه به همراه دو دوست خود ساناز و خاطره به قصد گذراندن شبی خوش از خانه خارج می‌شوند اما اتفاق ناگواری كه برای برادر شبنم روی می‌دهد، حوادث تازه‌ای برای آنها رقم می‌زند.

از بازیگران این فیلم می‌توان به هدیه تهرانی، كورش تهامی، كمند امیرسلیمانی، ستاره اسكندری، مهدی پاكدل، بهروز قادری، انوشیروان فاطمی، آرش مجیدی و با هنرمندی حمیدرضا پگاه، امیرحسین صدیق و با حضور بهاره رهنما و آتیلا پسیانی اشاره كرد.

عوامل شبانه كه فیلمبرداری‌ آن در تهران ادامه داد عبارت است از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی پور صمدی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، موسیقی متن و صداگذاری: كیوان جهانشاهی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، عكاس: عامری ،مشاور كارگردان: رخشان بنی اعتماد، سازنده فیلم و پشت صحنه: شوكا زندباف، مشاور تهیه: حسین زنباف، مسئول تهیه: ایما فیلم.