تبیان، دستیار زندگی
گارد راس تیم ملی بسکتبال شانس خود را برای بهبودی آسیب دیدگی و حضور در ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای المپیک....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستاره بسکتبال به المپیک می رسد

حسرت المپیک بر دل ستاره بسکتبال

درحالی که خیلی ها از مصدومیت مهدی کامرانی به عنوان وداع زودهنگام و تلخ ستاره بسکتبال ایران از المپیک یاد می کردند، پزشک تیم ملی بسکتبال اعلام کرد این بازیکن می تواند پس از 10 روز استراحت تمرینات سبک خود را برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی آغاز کند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، گارد راس تیم ملی بسکتبال که همراه با 14 بازیکن دیگر تیم ملی بسکتبال در اردوهای برون مرزی کرواسی و اسلوونی شرکت کرده بود، درجریان دیدار مقابل تیم ملی نیوزلند در اثر برخورد با یکی از بازیکنان حریف از ناحیه قوزک پای راست به شدت آسیب دید و بسکتبال ایران را در آستانه رویداد جهانی المپیک دچار بحران کرد.

عکس های گرفته شده پیشین از ناحیه آسیب دیده پای مهدی کامرانی نشان می دهد که یک تکه از قوزک پای راست وی پریده است طوریکه برای درمان و بهبودی کامل به گچ گرفتگی همراه با یک ماه دوری از میادین و تمرین نیاز دارد.

پزشکان اسلونی پس از بررسی عکس های پای مهدی کامرانی و معالجه وی به این نتیجه رسیدند، هر چند که پزشک تیم ملی در ایران امید زیادی به بهبودی مهدی کامرانی دارد.

حسن نوربخش سرپرست تیم ملی بسکتبال در این مورد گفت: دکتر سهراب کیهانی امید زیادی به بهبودی گارد راس تیم ملی دارد، ضمن اینکه مهدی کامرانی هم شخصا از روحیه بالایی برخوردار است و برای همراهی تیم ملی در میادین المپیک مصمم است.

در این خصوص دکتر کیهانی شنبه شب با معاینه دقیق پای کامرانی متوجه شد وی می تواند با 10 روز گچ گرفتن پای خود و انجام تمرینات فیزیوتراپی خاص، پیش از آغاز المپیک در تمرینات گروهی شرکت کرده و برای درخشش دوباره در آن رقابت ها به آمادگی مطلوب دست یابد.

مهدی کامرانی در مسابقات قهرمانی بسکتبال آسیا نقش بسیار ارزنده و مهمی در قهرمانی ایران و کسب سهمیه المپیک توسط تیم بسکتبال کشورمان داشت.