تبیان، دستیار زندگی
مسئولان باشگاه ابومسلم و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی معتقدند ثبت قرارداد سه بازیکن مشهدی با تیم فوتبال....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرارداد غیر قانونی بازیکنان پرسپولیس

قرارداد غیر قانونی بازیکنان پرسپولیس

مسئولان باشگاه ابومسلم و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی معتقدند ثبت قرارداد سه بازیکن مشهدی با تیم فوتبال پرسپولیس غیرقانونی است.

به نقل از مهر، ایوان پتروویچ، فرانک آتسو و محمد منصوری سه بازیکنی بوده که در فصل نقل و انتقالات از تیم ابومسلم به پرسپولیس پیوسته اند. در این بین پتروویچ و منصوری قرارداهایشان را در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رسانده اند اما آتسو باید به تیم های دسته پایئن تر برود تا بتواند پس از انجام یک بازی، قراردادش را با پرسپولیس ثبت کند.

اما مسئولان باشگاه ابومسلم و رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی مدعی هستند این سه بازیکن با نگرفتن تسویه حساب مالی و مالیاتی از این دو ارگان، قراردادشان را به طور غیر قانونی با پرسپولیس به ثبت رسانده اند.

قرارداد غیر قانونی بازیکنان پرسپولیس

سیدهاشم حسینی رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این مطلب افزود: تا آنجایی که قانون به ما اعلام کرده است هر بازیکنی که بخواهد قراردادش را با تیم دیگری به ثبت برساند باید ابتدا از باشگاهش تسویه حساب مالی بگیرد و بعد با پرکردن فرمی در هیئت فوتبال و پرداخت مبلغی، تسویه حسابش را برای باشگاه مقصد دریافت کند.

حسینی افزود: تا این لحظه سه بازیکنی که از ابومسلم به پرسپولیس پیوسته اند چنین اقدامی را انجام نداده اند واز نظر ما این کار غیرقانونی است.

این اظهار نظر در حالی صورت می گیرد که شهبازی مسئول ثبت قرارداد بازیکنان در هیئت فوتبال تهران خلاف این نظر را دارد. او در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید:« بازیکنان برای ثبت قرارداد با باشگاه جدید نیازی به گرفتن تسویه حساب مالی و ارائه آن در هنگام ثبت قرارداد ندارند و می توانند بعدا این کار را انجام دهند.»

قرارداد غیر قانونی بازیکنان پرسپولیس

شهبازی ادامه می دهد:« این بازیکنان به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس آمده اند و بنابراین می توانند پس از ثبت قراردادهایشان برگه های تسویه حساب مالی را ارائه کنند.

مجید فرخزادی سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد داشتن برگه تسویه حساب این سه بازیکن به هنگام ثبت قرارداد می گوید:« حتما باید داشته باشند، اما من در جریان دقیق این موضوع قرار ندارم و باید سایر مسئولان باشگاه پاسخگو باشند.»

اما عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ نیز این موضوع را غیر قانونی می داند و عنوان می کند که بازیکنان باید برای ثبت قرارداد برگه های تسویه حساب مالی و مالیاتی شان را به هیئت فوتبال و سایر مسئولان ارائه کنند.

در این مورد گفته می شود مسئولان باشگاه ابومسلم قصد دارند با تنظیم شکایت نامه ای و ارسال آن به فدراسیون فوتبال پیگیر مطالبات و حق قانونی خود شوند.