تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ملی جوانان با اشاره به تاثیر مساله انتظار بر ایجاد مسیری پر فروغ در زندگی جوانان، گفت: مهدویت آینده روشنی را پیش روی جوانان به تصویر می کشد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ملی جوانان:

انتظار منجی مسیر زندگی جوانان را پر فروغ می کند

انتظار منجی مسیر زندگی جوانان را پر فروغ می کند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ملی جوانان با اشاره به تاثیر مساله انتظار بر ایجاد مسیری پر فروغ در زندگی جوانان، گفت: مهدویت آینده روشنی را پیش روی جوانان به تصویر می کشد که اگر رسانه ملی، سازمان ملی جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی بتوانند با استفاده از زبان هنر این آینده را بهتر ترسیم کنند، می توانیم شاهد یک سیر پر فروغ در مسیر زندگی جوانان ئباشیم.

علی اکبر عصارنیا؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ملی جوانان با تاکید بر جایگاه مساله مهدویت و مفهوم انتظار در حل مشکلات و مسائل جوانان ، همکاری در سیاستگذاری، برنامه ریزی، و حمایت از برگزیدگان نخستین جشنواره بین المللی آخرین منجی را از جمله مشارکت های این سازمان در جشنواره مذکور عنوان کرده ، و گفت: لازم است مسئولین جشنواره بین المللی آخرین منجی در فکر ایجاد بنیادی برای جهت دهی به آثار مهدوی باشند، و نگذارند که اقتضائات ابزاری بر اقتضائات محتوایی غلبه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های مهدوی و تبیین مبانی مهدوی به وسیله ابزارهای فرهنگی هنری برای جوانان ضروری است، اظهار داشت: جشنواره های مهدوی فقط ابزار هستند. هر چند حمایت و تقویت این ابزار اهمیت دارد، اما برگزار کنندگان اینگونه جشنواره ها باید مراقب باشند که اقتضائات ابزاری بر اقتضائات محتوایی غلبه پیدا نکند و به همان میزانی که در حوزه جذب اعتبارات، تبلیغات و جذب مخاطب تلاش می شود، در حوزه جهت دهی به آثار نیز تلاش کنند.

عصارنیا، تشکیل بنیادی متشکل از موسسات، پژوهشکده ها، و سایر نهادهای مهدوی را یکی از مهمترین راهکارهای جهت دهی به فعالیت ها وآثار تولید شده در حوزه مهدویت دانست و بر ضرورت تشکیل این بنیاد در سالهای بعد توسط جشنواره بین المللی آخرین منجی تاکید کرد.

روابط عمومی موسسه تبیان