تبیان، دستیار زندگی
فیلم سینمایی «پرچم‌های قلعه كاوه» محصول سازمان توسعه سینمایی سوره در لابراتوار صدا وسیما آخرین مرحله فنی‌ را طی می‌كند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«پرچم‌های قلعه كاوه» آماده نمایش

محمد صادقی

فیلم سینمایی «پرچم‌های قلعه كاوه» محصول سازمان توسعه سینمایی سوره در لابراتوار صدا وسیما آخرین مرحله فنی‌ را طی می‌كند.

به گزارش فارس به نقل از واحد خبر حوزه هنری، محمد نوری زاد كارگردان فیلم سینمایی «پرچم‌های قلعه كاوه» با اعلام این خبرگفت: این فیلم بعد از فیلم سینمایی حس پنهان اكران می‌شود و بخشی از اكران نیردر ماه مبارك رمضان خواهد بود.

وی درباره زمان اكران فیلم ابراز نگرانی كرد و گفت: نیمی از زمان اكران فیلم در ماه مبارك رمضان است كه امكان دارد از استقبال كمی برخوردار باشد چون با پخش سریال‌های تلویزیونی در ماه مبارك رمضان مردم كمتر به سینماها می‌آیند.

محمد نوری زاد درباره تبلیغات فیلم گفت: حوزه هنری ساخت پوستر و پرده فیلم را بر عهده دارد و بر این اساس سید حمید شریفی در حال آماده كردن این مواد است و همچنین تیزر و آنونس نیز توسط بهزاد بهزادپور ساخته شده است.

محمد نوری زاد به نمایش غیرت‌مندی پدران و شكوه مردمان ایران زمین درفیلم اشاره كرد و گفت: مردم ایران درهرسختی درخشیدند و این فیلم نیز سراسر درباره شادی، شكوه و طراوت آنان است.

وی درباره علت ساخت این فیلم تاریخی گفت: بیشتر از این منظر است كه جوانان و نوجوانان ما دراغلب آثار تصویری نشانی از شكوه پدران و عظمت ایران درگذشته دور را نمی‌بینند و به همین دلیل با دیدن فیلم 300 عصبانی نمی‌شوند. این فیلم از گذشته های تاریخ ایران شروع شده و به معاصر می‌رسد و با وجود اینكه اپیزودیك و چند قسمتی است ولی روح واحدی آنها را به هم پیوند می‌دهد.

این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم فجر سال گذشته توانست سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه را كسب كند.