تبیان، دستیار زندگی
ا حذف كرد تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی برگشت خود مقابل استقلال اهواز در چارچوب رقابتهای جام حذفی باشگاههای كشور در نیمه اول با سه گل از حریف شكست خورد. این شكست در حالی رقم خورد كه گروه 7 اخراج شده پرسپولیس دوباره به بگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال اهواز  پرسپولیس را حذف كرد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی برگشت خود مقابل استقلال اهواز در چارچوب رقابتهای جام حذفی باشگاههای كشور در نیمه اول با سه گل از حریف شكست خورد. این شكست در حالی رقم خورد كه گروه 7 اخراج شده پرسپولیس دوباره به بگوویچ تحمیل شدند و تعدادی از آنان در تركیب پیروزی قرار داشتند.

دراین مسابقه كه در ورزشگاه تختی اهواز و به قضاوت فریدون اصفهانیان برگزار شد ، تیم استقلال اهواز موفق شد سه بار دروازه حریف نامدار خود را باز كند.

پرسپولیس كه دراین مسابقه ازوجود پنج بازیكن اخراجی خود نیز بهره می برد در همان دقیقه دوم نخستین گل را دریافت كرد. مهدی شیری برروی پاس مهرداد رضایی موفق شد ایلیچ را تسلیم نماید.

در دقیقه 32 امیرخلیفه اصل با نفوذ از قلب دفاع پرسپولیس یكبار دیگر دروازه حریف نامدار خود را گشود تا برای صعود بیش از پیش امیدوار شود. دراین میان پرسپولیس بارها حملات همه جانبه ای را برروی دروازه حریف تدارك دید كه درخشش نادر غبیشاوی و نیز بی دقتی مهاجمان این تیم مانع از گلزنی سرخپوشان شد.

در همین زمان كه حملات پرسپولیس به اوج خود رسیده بود و در دقیقه 46 خلیفه اصل یكبار دیگراز ضعف مدافعان پرسپولیس بهره برد و سومین گل را وارد دروازه حریف كرد تا در نتیجه ای غیر قابل پیش بینی نیمه نخست را با حساب سه بر صفر از حریف پیش بیفتد.

گفتنی است دردقیقه 17 نیز افشین كمایی كاپیتان استقلال اهواز با ضربه ای می رفت تا دروازه این تیم را باز نماید كه تیر دروازه مانع از گلزنی این تیم شد.

تیم فوتبال پرسپولیس كه نیمه نخست را با سه گل از حریف عقب بود درنیمه دوم موفق شد دو گل خورده را توسط جواد كاظمیان و مهردادقباخانلو جبران نماید اما درنهایت با توجه به شكست یك بر صفر بازی رفت نتیجه را واگذار كرد تا با جام حذفی وداع نماید.

در دیگر دیدار این مرحله سپاهان با گلهای محمود كریمی ، اصغر طالب نسب و رسول خطیبی ( 2 گل ) چهار بر صفر فولاد را  شكست داد تا راهی مرحله بعد شود. سپاهان در این مرحله به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.