تبیان، دستیار زندگی
نظر به اهمیت و گستردگی جشنواره بین المللی آخرین منجی موسسه تبیان برای تمامی اعضایی که با ارسال آثار در بخشهای گوناگون مسابقات اعم از علمی، ادبی، رسانه های دیجیتال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدیه ویژه تبیان برای شرکت کنندگان در جشنواره آخرین منجی

هدیه ویژه تبیان برای شرکت کنندگان در جشنواره آخرین منجی

بدینوسیله به اطلاع کاربران گرامی می رساند:

نظر به اهمیت و گستردگی جشنواره بین المللی آخرین منجی موسسه تبیان برای تمامی اعضایی که با ارسال آثار در بخشهای گوناگون مسابقات اعم از علمی، ادبی، رسانه های دیجیتال، فیلم کوتاه، نماهنگ و طرح های نوین شرکت میکنند هدیه ای مستقل از جشنواره در نظر گرفته است.

لذا کاربران سایت تبیان با ارسال آثار علاوه بر شانس برنده شدن در جشنواره در صورت برگزیده شدن یا نشدن، از هدیه ویژه تبیان برخوردار خواهند شد. اعضای تایید نهایی و اولیه تبیان با شرکت در این جشنواره می توانند از جوایزی بدین شرح برخوردار گردند :

الف) آثاری که از سوی اعضاءتبیان ارائه شود و حائز رتبه در جشنواره گردند از 5 سکه بهار آزادی تا یک سکه بهار آزادی.

ب) آثاری که از سوی اعضاء تبیان ارائه شود بصورت داخلی توسط مؤسسه تبیان نیز مورد داوری قرار خواهد گرفت و به نفرات برتر که خارج از افراد برتر در جشنواره باشند 3 سکه بهار آزادی تا ربع سکه (5سطح: 3سکه، 2سکه، یک سکه(2)، نیم سکه(2) و ربع سکه(4) )تعلق خواهد گرفت.(مجموعاً 10 نفر)

کاربران گرامی میتوانند با ارسال ایمیل به بخش روابط عمومی از طریق پست الکترونیکی  public@tebyan.net

شرکت خود در این جشنواره را به موسسه تبیان اعلام کنند. لازم به ذکر است مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان 15 مرداد ماه سال جاری تمدید گردیده است .

برای اطلاعات بیشتر به آدرس رسمی جشنواره مراجعه کنید.

روابط عمومی موسسه تبیان