تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان با رد شایعات موجود مبنی بر غیبت حسین رضازاده در رقابت های المپیک ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضازاده در المپیک وزنه می زند

رضازاده در المپیک وزنه می زند

رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران با رد شایعات موجود مبنی بر غیبت حسین رضازاده در رقابت های المپیک گفت: قوی ترین مرد جهان در صحت و سلامت به سر می برد و برای کسب سومین طلای المپیک در این رقابت ها حاضر می شود.

بهرام افشارزاده در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: تردیدی نداشته باشید که حسین رضازاده با تمام وجود در المپیک پکن شرکت می کند و این آمادگی را دارد که مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند. وزنه بردار سنگین وزن کشورمان در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و بخت نخست قهرمانی در دسته فوق سنگین رقابت های المپیک است.

وی با رد این شایعه که دعوت از رشید شریفی، هیچ گونه ارتباطی به حاضر نشدن رضازاده در رقابت های فوق ندارد، افزود: شریفی فقط در اردوی تیم ملی حاضر شده و در کنار سایر نفرات تمرین می کند. برگزار کنندگان المپیک به هیچ عنوان نام او را نخواهند پذیرفت و تنها رضازاده است که به عنوان نماینده کشورمان در المپیک وزنه می زند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان از جدایی حسین توکلی از اردوی تیم جوانان ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: تا این لحظه استعفایی از توکلی به دستمان نرسیده و چنانچه این امر واقعیت داشته باشد هم با آن موافقت نخواهیم کرد. توکلی عملکرد موفقیت آمیزی با تیم جوانان داشته و منتظریم تا برنامه های خود را ارائه کند.