تبیان، دستیار زندگی
پنجمین روز از اولین جشنواره تابستانی پایتخت در ساعات اولیه خود روزی آرام و به دوراز هیاهو را پشت سر گذاشت و رفته رفته بر تعداد بازدیدکنندگان افزوده شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان؛ غرفه محبوب نوجوانان

تبیان؛ غرفه محبوب نوجوانان

پنجمین روز از اولین جشنواره تابستانی پایتخت در ساعات اولیه خود روزی آرام و به دوراز هیاهو را پشت سر گذاشت و رفته رفته بر تعداد بازدیدکنندگان افزوده شد.پیش بینی می شود روزهای پنج شنبه و جمعه به دلیل تعطیلی ادارات و ارگانهای دولتی روزهای شلوغی در پیش رو باشد.

غرفه تبیان همچون روزهای گذشته به دلیل ارائه بازی های رایانه ای جدید و جذاب خود مورد توجه کودکان و نوجوانان بوده و از شور و حال خاصی برخوردار بود.

تبیان؛ غرفه محبوب نوجوانان

در این روز مهندس تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری تهران با هیأت همراه از نزدیک با فعالیت های غرفه تبیان آشنا شدند. وی به دلیل اینکه تبیان در بخش GIS و GPS حرکت جدیدی را آغاز کرده و نرم افزار آن را جهت ارائه به بازار در دست ساخت دارد، خواستار همکاری بیشتر تبیان و سازمان ترافیک شهرداری گردید.

تشکری در حاشیه دیدار خود با مسئولین غرفه تبیان با اشاره به پیشینه همکاری های موسسه تبیان و شهرداری، حضور تبیان در این جشنواره را مفید و خواستار بازی های جدید برای فرزندان خویش شد.

تبیان؛ غرفه محبوب نوجوانان

در ادامه، مهندس تیموری مدیرعامل تاکسیرانی تهران نیز با حضور در محل غرفه به بازدید از آن پرداخت.

تیموری که با فعالیت های تبیان آشنایی کامل دارد به دلیل مرتبط بودن تاکسی رانی با بحث GIS و GPS تبیان پیشنهاد همکاری فی مابین را به مسئولین غرفه ارائه داد.

تبیان؛ غرفه محبوب نوجوانان

بعداز ظهر روز پنجم جشنواره، مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران نیز در مقابل غرفه تبیان با قدردانی از اقدامات و خدمات ارائه شده توسط تبیان، خبر از نگارش مقاله « چشم انداز بیست ساله تبیان » توسط خود را داد.

تبیان؛ غرفه محبوب نوجوانان      تبیان؛ غرفه محبوب نوجوانان

در پایان نیز جهانگیر الماسی هنرپیشه برجسته سینما و تئاتر نیز ضمن آشنایی با بخش های توصیف نمود.

گفتنی است، از دیگر مهمانان روز پنجم جشنواره می توان به فرشاد پیوس فوتبالیست سابق تیم ملی و همچنین احمدی رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران و عکاسان ورزشی اشاره نمود.

تصاویر روز پنجم جشنواره تابستانی

روابط عمومی موسسه تبیان