تبیان، دستیار زندگی
استقلال3- پاسارگاد2 جمعه22/3/83 ورزشگاه آزادی تهران استقلال3 گل ها: سعید لطفی(7) یدالله اكبری( پنالتی61) رضا عنایتی(92) پاس گل: داود سیدعباسی(7) علی سامره(92) پاسارگاد2 گل ها: اولرون(10 و 34) پاس گل: آلكس(10 و 34) داور: علی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاسارگاد غافلگیر كرد، استقلال برد

استقلال3- پاسارگاد2

جمعه22/3/83

ورزشگاه آزادی تهران

استقلال3

گل ها: سعید لطفی(7) یدالله اكبری( پنالتی61) رضا عنایتی(92)

پاس گل: داود سیدعباسی(7) علی سامره(92)

پاسارگاد2

گل ها: اولرون(10 و 34)

پاس گل: آلكس(10 و 34)

داور: علی خسرو

اخراج: امیرحسین صادقی( استقلال 63)

بازیكنان استقلال:

مسعود قاسمی، محمدخرمگاه، سعید لطفی( امیرحسین صادقی46)، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی، داود سیدعباسی، محمود فكری، علیرضا منصوریان( فراز فاطمی58)، یدالله اكبری، غلامرضا عنایتی و علی سامره( مجتبی انصافی93).

خود استقلالی ها و هیچ یك از حاضران در ورزشگاه باور نمی كردند كه چنین مقابل یك تیم تازه دسته اولی شده به نام پاسارگاد دچار مشكل شوند.

در حالی كه شاگردان قلعه نویی با گل زود هنگام سعید لطفی در خواب یك پیروزی راحت و پرگل بسر می بردند، یك نیجریه یی تنومند و خوش تكنیك به نام اولرون كه از بیشتر مهاجمان لیگ برتر ما بهتر بازی كرد، 2 گل تماشایی را با اشتباهات گلزن استقلالی یعنی لطفی به ثمر رساند تا آبی ها نیمه نخست را مغموم و سرافكنده به رختكن بروند.

با شروع نیمه دوم وقتی استقلال صادقی را جایگزین لطفی پراشتباه كرد به نیت گل تساوی پیش كشید و بالاخره موفق شد در پی خطای مدافع پاسارگاد روی سامره صاحب یك ضربه پنالتی شود و اكبری درخلاف جهت حركت دروازه بان خوش استیل حریف گل تساوی را به ثمر برساند. دروازه بان پاسارگاد، قدیری در این دیدار نمایش دلپذیری از خود ارایه كرد. اما 2 دقیقه بعد حركت بچگانه صادقی تازه وارد و ضربه زدن به صورت اولرون گریزپا باعث 10 نفره شدن تیم استقلال شد ولی در دقیقه 84 خسروی حركت هافبك پاسارگاد را تمارض تشخیص داد تا با كارت زرد دوم از زمین اخراج شود و در نهایت استقلال با استفاده از خستگی مفرط حریف در دقیقه 91 با سانتر سامره و ضربه سر شیرجه یی عنایتی گل پیروزی بخش خود را به ثمر رساند تا كار به وقت اضافی نكشد. بعد از سوت پایان درگیری نفراتی چون قربانی و سیدعباسی با اولرون گلزن، صحنه هایی بود كه زیبایی های فراوان بازی را خراب كرد.