تبیان، دستیار زندگی
«مقابل غرفه شان یکی از شلوغ ترین مکان نمایشگاه است. پسر بچه ها محو مانیتورهای مقابلشان هستند، با موس و دکمه های کیبورد ور می روند، آنها گرم بازی کامپیوتری هستند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غرفه تبیان شلوغ ترین غرفه جشنواره

غرفه تبیان شلوغ ترین غرفه جشنواره

«مقابل غرفه شان یکی از شلوغ ترین مکان نمایشگاه است. پسر بچه ها محو مانیتورهای مقابلشان هستند، با موس و دکمه های کیبورد ور می روند، آنها گرم بازی کامپیوتری هستند با این تفاوت که بازی ها ایرانی هستند، یک نفر گرم بازی مقاومت است. نفر دیگر سرگرم بازی کردن در بازی ای با نام والفجر8 است و سایر بازی هایی که از برنامه تا صفحه و فضای آن یک فضای ایرانی و آشنا را تداعی می کند. اینجا مقابل غرفه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان است، جایی که بچه ها را برای دقایقی سرگرم یک بازی کاملاً ایرانی می کند و در عین حال کارشناسان آن پاسخگوی والدین بچه ها هستند. بیژن ربانی، معاون نرم افزار موسسه را در میان هیاهوی بچه ها و بازی کردنشان به گفتگو فراخواندیم.

ویژه نامه همشهری»

این متن برگرفته از ویژه نامه روزنامه همشهری به مناسبت برگزاری جشنواره تابستانی پایتخت می باشد که حاکی از فعالیت چشمگیر و پشتکار همکاران ما در غرفه تبیان می باشد.

روز گذشته غرفه تبیان شاهد تحولات بسیاری بود.  در این روز به منظور سرگرم کردن کودکان، هدایای ویژه ای به بازدیدکنندگان ارائه گردید که موجب شلوغی و تردد بسیار در غرفه تبیان شد.

غرفه تبیان شلوغ ترین غرفه جشنواره

روز چهارم جشنواره شاهد مهمانان ویژه ای همچون مجید جلالی مربی فوتبال کشورمان ، مهندس موسوی معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری منطقه 17 بود.

مجید جلالی ضمن بازدید از بخشهای مختلف سایت تبیان و استقبال از بخش ورزشی سایت از کلیه دست اندرکاران موسسه تشکر و قدردانی نمود و تبیان را حرکتی رو به جلو برای پیشرفت فضای مجازی کشور توصیف کرد.

غرفه تبیان شلوغ ترین غرفه جشنواره

در ادامه، مهندس موسوی ضمن مذاکره با مدیر فروش بخش نرم افزارهای چند رسانه ای تبیان قول همکاری های بیشتر و ارتباطات گسترده بین شهرداری منطقه 17 و موسسه تبیان در زمینه بازیهای رایانه ای جدید تبیان را به مسئولین غرفه ارائه داد.

غرفه تبیان شلوغ ترین غرفه جشنواره

گفتنی است، در ساعات پایانی روز چهارم جشنواره، مهندس فرخ مدیرعامل موسسه تبیان نیز با حضور در محل جشنواره از غرفه بازدید به عمل آورد.

تصاویر روز چهارم جشنواره تابستانی

روابط عمومی موسسه تبیان