تبیان، دستیار زندگی
معاون سیاسی و امنیتی استاندارآذربایجان شرقی ، از موافقت وزارت صنایع و معادن برای انتقال امتیاز یکی از ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تراكتورسازی در لیگ برتر فوتبال!

فولاد جانشین سپاهان نوین در لیگ

معاون سیاسی و امنیتی استاندارآذربایجان شرقی ، از موافقت وزارت صنایع و معادن برای انتقال امتیاز یکی از تیم های لیگ برتری مجموعه این وزارتخانه به تبریز خبر داد.

اکبر غفاری در گفت وگو با (ایسنا) تصریح کرد: با جلب موافقت این وزارتخانه هم اینک بیش از 50 درصد انتقال امتیاز به تبریز حل و فصل شده و طی هفته آینده با برگزاری نشست های مشترک بین مسئولان استانی و تیم مورد نظر این اقدام نهایی خواهد شد.

وی با بیان این که انتقال امتیاز یک تیم لیگ برتری به تبریز حاصل تلاش چند ماهه مدیریت استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تربیت بدنی بوده است، افزود: در کلیت قضیه انتقال امتیاز یکی از تیم های تحت پوشش وزارت صنایع و معادن به تبریز مشکلی وجود ندارد و نشست هفته آینده فقط برای اخذ تصمیمات جزئی و مراحل اجرایی این کار صورت خواهد گرفت.

غفاری ابراز امیدواری کرد با طی شدن مراحل پایانی انتقال امتیاز به تبریز، فوتبال دوستان این رشته پر طرفدار در آذربایجان به خواسته چنیدن ساله خود دست یابند.

وی، از ذکر نام تیم انتقالی به تبریز خودداری کرد و خاطرنشان ساخت: هفته آینده با قطعی شدن این مهم نام تیم مورد نظر نیز اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندارآذربایجان شرقی با بیان این مطلب که نام تیم لیگ برتری تبریز قطعا تراکتورسازی خواهد بود، اظهار كرد: از آنجایی که این تیم پس از تیم های پرسپولیس و استقلال سومین تیم پرطرفدار ایران است، بنابراین حضور آن در لیگ برتر باعث شور و نشاط و پیشرفت فوتبال منطقه و حتی کشور خواهد شد.

غفاری تاکید کرد: به دلیل حساسیت مردم آذربایجان به تیم تراکتورسازی هر تیمی با عنوان غیر نمی تواند به تبریز منتقل شود.