تبیان، دستیار زندگی
احمدرضا عابدزاده جمعه شب مدت نسبتاً زیادی را به اتفاق خانواده اش در مجموعه ورزشی انقلاب سپری كرد. به گزارش تبیان : عابدزاده در حالیكه در گوشه ای تاریك و خلوت نشسته بود تا كمتر شناخته شود باز هم شناسایی شد و بارها مورد مهر و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفت و گوی اختصاصی تبیان با احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده جمعه شب مدت نسبتاً زیادی را به اتفاق خانواده اش در مجموعه ورزشی انقلاب سپری كرد.

به گزارش تبیان : عابدزاده در حالیكه در گوشه ای تاریك و خلوت نشسته بود تا كمتر شناخته شود باز هم شناسایی شد و بارها مورد مهر و محبت حاضرین و افرادی كه برای ورزش و استراحت در بوفه مجموعه ورزشی انقلاب جمع شده بودند قرار گرفت .

پس از اینكه همسر و دو فرزند عابدزاده برای پیاده روی از میز وی دور شدند مدیر ورزشی تبیان برای جویا شدن احوال و وضعیت عابدزاده به نزد وی رفت كه با اصرار احمدرضا مدتی را در دور یك میز سپری كردند و هر وقت كه مردم و گرفتن عكس و امضاء بچه ها اجازه می داد با هم صحبت می كردند و بصورت شفاهی با موسسه اطلاع رسانی و فرهنگی تبیان آشنا شد نكته حائز اهمیت این است كه بر خلاف گفته بعضی ها كه می گویند عابدزاده كاملاً سلامتی خود را باز یافته و هیچ مشكلی ندارد اینطور نبود و متاسفانه عقاب آسیا در بعضی از موارد و بیادآوری اسامی ، حتی دوستان نزدیكش و ادای كلمات و جملات دچار اشتباهات و توقف های خاصی می شد كه ما را بیش از هر چیز نگران كرد.

هنگامیكه عابدزاده با توضیحات مدیر بخش ورزشی تبیان بصورت شفاهی آشنا شد و شنید كه در این سایت علاقه مندان زیادی دارد خطاب به آنها گفت : هیچ قولی كه به این زودی به آنجا بیایم را به شما نمی دهم بخاطر اینكه هم خیلی گرفتارم و هم دیگر تصمیم ندارم مثل گذشته به همه جا بروم ولی اگر مشغله كاری و گرفتاریهای زندگی فرصت داد حتماً به شما سر می زنم و شاید سرزده غافلگیرتان كردم . اما از طرف من از كلیه عزیزان و مردم با محبت ایران چه در داخل و چه در خارج از كشور كه نسبت به اینجانب ابراز علاقه و لطف دارند و دراین مدت با دعای خود جویای حال من بودند تشكر و قدردانی كنید و از همه آنها می خواهم تا من را از دعا و یاد خود فراموش نكنند تا ان شاا... با خواست خدا و كسب سلامتی كامل و دوباره در خدمت مردم خوبم باشم .

وقتی از احمدرضا نظرش را در مورد حذف پرسپولیس پرسیدیم گفت : من فرصت نكردم به تماشای این بازی بنشینم و خیلی هم حوصله ندارم ( در این لحظه یكی از نزدیكان عابدزاده گفت : به گفته پزشكان احمدرضا نباید خیلی وارد هیجان شود و یا جایی كه سر و صدا و شلوغی دارد بنشیند) احمدرضا در ادامه گفت : با همبازیان سابقم خیلی در ارتباط نیستم . ولی اگر آنها را بطور اتفاقی در جایی ببینم خوشحال می شوم.

اما فقط با محمد پنجعلی ارتباط دارم وبزودی پسرم امیر را برای مدرسه فوتبال به پیشش می برم و خودم هم به كلاسهای فوتبال پنجعلی سر خواهم زد و امیداوارم روزی امیر جای من را بگیرد و حتی از وی در خصوص رفتنش به امارات پرسیدیم در ابتدا با عكس العملی جالب و ابراز بی اطلاعی  مواجه شدیم كه سپس گفت : امارات چیه دیگه بعد كه كمی مكث كردیم افزود : اگر خدا بخواهد و كارهایم را مرتب كنم شاید بروم .  البته خودم هم تمریناتم را هنوز ادامه می دهم و آمادگی خود را حفظ می كنم .

وقتی دیدیم كه شاید حرف زدن زیاد ما باعث به هم زدن آرامش فكری و استراحت این دروازه بان دوست داشتنی كشورمان شود علیرغم میل باطنی خودمان وحتی اصرار عابدزاده قصد خداحافظی با وی را داشتیم كه احمدرضا با خنده گفت حالا آدرس تبیان را بده شاید یك روز آمدیم و سپس وی با گرفتن آدرس و محل موسسه تبیان با ما خداحافظی كرد .در پایان از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی كامل این دروازه بان محبوب را خواستاریم.