تبیان، دستیار زندگی
Yahoo ، سرویس POP3 برای Emailهای رایگان را در آپریل 2002 مسدود كرد. این سرویس جهت دان لود كردن نامه های از سرور به نرم افزارهای كاربران است. با مسدود شدن این سرویس دیگر امكان استفاده از نرم افزارهایی همچون Microsoft Outlook و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دریافت ایمیلهای Yahoo توسط Outlook


Yahoo ، سرویس POP3 برای Emailهای رایگان را در آپریل 2002 مسدود كرد. این سرویس جهت دان لود كردن نامه های از سرور به نرم افزارهای كاربران است. با مسدود شدن این سرویس دیگر امكان استفاده از نرم افزارهایی همچون Microsoft Outlook و Edura وجود ندارد و كاربر ناچار است نامه های خود را در سایت Yahoo بخواند. این تغییر ناگهانی در سیاست های Yahoo اكثر افراد را بر آن داشت تا از سرویس دهنده های دیگر استفاده نمایند كه هیچكدام به خوبی Yahoo نبودند. از طرفی در صورتی كه تعداد نامه های رسیده زیاد باشد عملا امكان مطالعه و پاسخگویی به آنها به صورت Online وجود ندارد.

بنابراین نرم افزاری به نام YahooPOPs متولد شد. YahooPOPs نرم افزاری است كه POP3 و SMTP را برای Email های رایگان Yahoo فراهم می آورد. این نرم افزار بدون هیچ محدودیتی برای سیستم عامل های خانواده Windows و Unix موجود است.

این نرم افزار یك سرور POP3/SMTP برای Emailهای رایگان Yahoo به گونه ای شبیه سازی می كند كه نرم افزارهای معروفی همچون Outlook ، Netscape ، Edura ، Mozila ، Calypso ، Opera و غیره به راحتی می توانند نامه های شما را از سرور Yahoo دان لود كنند.

برگرفته از سایت نشریه وب