تبیان، دستیار زندگی
طرح فرهنگی ـ تبلیغی بشیران جوان، از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف ترویج و تبلیغ احکام و معارف اسلامی در طول تابستان برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفتر تبليغات اسلامي در ايام تابستان برگزار مي کند؛

طرح فرهنگي تبليغي بشير جوان

بشیر

طرح فرهنگي ـ تبليغي بشيران جوان، از سوي معاونت فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با هدف ترويج و تبليغ احکام و معارف اسلامي در طول تابستان برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام محمود نوراللهي، در گفت و گو با خبرگزاري رسا گفت: طرح فرهنگي ـ تبليغي بشير جوان، با هدف ترويج و تبليغ احکام و معارف اسلامي از سوي معاونت فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي، ويژه طلبه هاي جوان حوزه هاي علميه، برگزار مي شود.

وي در ادامه افزود: در اين طرح، مبلغان جوان به شهرهاي سکونت خود و خانواده هايشان اعزام مي شوند تا در بين آشنايانشان به تبليغ احکام و قرائت قرآن بپردازند..

مسؤول اداره مشارکت هاي فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي خاطر نشان کرد: دارا بودن حداقل قبولي پايه پنجم حوزه، قبولي در مصاحبه و حداقل سن هجده سال و حداکثر 27 سال؛ از جمله شرايط پذيرش طلاب در اين طرح است.

وي همچنين گواهي قبولي پايه پنجم، تأييديه اخلاقي از مدرسه علميه و يا نماينده مجمع، فتوکپي شناسنامه صفحه هاي يک و دو و دو قطعه عکس را از مدارک نام نويسي در اين طرح عنوان کرد و بيان داشت: علاقه مندان مي توانند با در دست داشتن اين مدارک به آدرس قم ـ خيابان صفاييه ـ کوي شماره 21 ـ مرکز فرهنگي و هنري دفتر تبليغات اسلامي مراجعه کنند.

وي در پايان از برگزاري همايش توجيهي و اعلام نتايج نام نويسي در روز يک شنبه 23 تيرماه، از ساعت ده تا دوازده صبح، در مرکز همايش هاي دفتر تبليغات اسلامي خبر داد و گفت: دفتر تبليغات اسلامي، به جهت پشتيباني از طلاب شرکت کننده در طرح بشير جوان، محصولات فرهنگي متنوعي را در اختيار آنان قرار مي دهد.