تبیان، دستیار زندگی
دومین روز جشنواره تابستانی پایتخت همچون روز نخست با استقبال پرشور مردم همراه بود و با توجه به وجود غرفه های متعدد و ارائه خدمات گوناگون جذابیت خاصی برای اکثر بازدید کنندگان به همراه داشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین روز جشنواره تابستانی پایتخت

دومین روز جشنواره تابستانی پایتخت

دومین روز جشنواره تابستانی پایتخت همچون روز نخست با استقبال پرشور مردم همراه بود و با توجه به وجود غرفه های متعدد و ارائه خدمات گوناگون جذابیت خاصی برای اکثر بازدید کنندگان به همراه داشت.

غرفه تبیان در روز گذشته پذیرای مهمانان ویژه ای بود که می توان به حضور حجه الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، حجه الاسلام و المسلمین نیک نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و مهندس مشاری مدیرکل امور فرهنگی شهرداری تهران اشاره نمود.

دومین روز جشنواره تابستانی پایتخت

دکتر خاموشی ضمن بازدید از غرفه تبیان با ابراز خرسندی از حضور این موسسه در جشنواره بزرگ تابستانی پایتخت، برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب برای پرورش خلاقیت جوانان و هدفمند نمودن استعداد ها دانست.

وی در حاشیه حضور خود در غرفه تبیان از بازی های رایانه ای جدید موسسه همچون مقاومت، مأمور ویژه، افسانه نوروز و سرزمین من به طور جداگانه بازدید بعمل آورد و این حرکت را در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دانست.

دومین روز جشنواره تابستانی پایتخت

گفتنی است، این جشنواره تا تاریخ 22 تیر ماه از ساعت 9 صبح لغایت 21 پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

تصاویر دومین روز جشنواره تابستانی

روابط عمومی موسسه تبیان