تبیان، دستیار زندگی
پس از ماهها انتظار و درخواست مکرر اعضای سایت در مورد راه اندازی مجدد سرویس وبلاگ تبیان ، سرویس جدید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وبلاگ تبیان راه اندازی شد

تبیان

پس از ماهها انتظار و درخواست مکرر اعضای سایت در مورد  راه اندازی مجدد سرویس وبلاگ تبیان ، سرویس جدید وبلاگ تبیان با تلاش فراوان نیروهای فنی و دست اندرکاران سایت تبیان با امکانات و سرویس دهی مناسب آماده خدمت به شما اعضای محترم می باشد . امید است وبلاگ تبیان همانند دیگر سرویس دهنده های وبلاگ فارسی جای خود را به خوبی میان کاربران اینترنتی در سطح کشور باز کند. مژده این که در سرویس جدید وبلاگ تبیان اعضای تایید اولیه نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وبلاگ نویسان عزیز حتما ً به نکته زیر توجه فرمایید:

دوستانی که در گذشته در بخش وبلاگ سایت تبیان فعالیت داشتند ، در جریان این موضوع قرار داشتند که هر کاربر برای استفاده از سیستم وبلاگ تبیان ، باید نام مستعار وبلاگ برای خود انتخاب می کرد که این موضوع چند مشکل را برای کاربران ایجاد کرده بود، از جمله سختی ایجاد چند نام در بخشهای مختلف و عدم آگاهی کاربران سایت از ارتباط بین نامهای مختلف در بخشهای مختلف. با توجه به این توضیحات لازم است که کاربران عزیز در سایت تبیان حتماً با یک نام شناسایی شوند و آنهم همان شناسه کاربری است که در هنگام شناسایی در سایت تبیان از آن استفاده می شود. استفاده از این نام به کاربران سایت امکان می دهد که در صورت فعالیت در بخش های مختلف سایت مانند وبلاگ، انجمن ها و مطالب روزانه اعضا با یک نام برای دیگر اعضای سایت شناخته شوند. و این طور نباشد که نوشته های یک کاربر در وبلاگ با یک نام مشخص شود و مطالب همین فرد در قسمت مطالب روزانه اعضا با نام دیگری نمایش یابد. اصلاح این روند از بخش وبلاگ تبیان آغاز شده که سیستم جدید آن راه اندازی شده است. در این سیستم نام مستعار وبلاگ شما همان شناسه کاربری شما خواهد بود. اما از طرفی در سیستم قدیم سایت تبیان شناسایی از طریق Email انجام می شد که در ساختار جدید به شناسه کاربری تغییر پیدا کرد. لذا بدینوسیله از کلیه کاربرانی که نام مستعار آنها Email است درخواست می کنیم در اولین فرصت با مراجعه به صفحه تغییر شناسه کاربری، شناسه کاربری خود را از Email به یک شناسه جدید تغییر دهند که اولاً این شناسه برای نام گذاری وبلاگشان نیز در نظر گرفته خواهد شد ثانیاً در تغییراتی که در آینده در روند فعالیتهای کاربران در سایت تبیان ایجاد خواهد شد هر کاربر با این نام در سایت تبیان فعالیت خواهد نمود. طبیعی است هرچه زودتر برای این تغییر اقدام کنید، قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت و احتمال اینکه بتوانید نام مستعار مورد نظر خود را ثبت کنید بیشتر است.

ورود شما را به عرصه وبلاگ نویسی تبریک می گوییم و منتظر دیدار شما در وبلاگ تبیان هستیم . برنامه های جالب و متنوعی برای وبلاگ نویسان تبیان داریم .

چنانچه در سایت تبیان عضو نیستید به این آدرس مراجعه نمایید.

برای آشنایی با چگونکی کار با وبلاگ به این آدرس مراجعه نمایید.

برای  ورود به سامانه وبلاگ به این آدرس مراجعه کنید.