تبیان، دستیار زندگی
نرم‌افزار پیامك فارسی از 16 تیر ماه برای استفاده مشتركان همراه اول در كشور عرضه شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم‌افزار پیامك فارسی برای دانلود

نرم‌افزار پیامك فارسی از 16 تیر ماه برای استفاده مشتركان همراه اول در كشور عرضه شده است.

با استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان فارسی شما می‌توانید پیامک‌های فارسی با حجم حدود 200 کاراکتر را ارسال نمائید. این در حالی است که در حالت عادی و بدون استفاده از این نرم افزار، پیامک‌های فارسی با حجم بیش از 70 کاراکتر به چندین پیامک شکسته می‌شوند و این مساله هزینه مضاعفی را برای کاربر تحمیل می‌کند. بنابراین، استفاده از این نرم افزار نه تنها امکانات فارسی را برای ارسال پیامک فراهم می‌سازد، بلکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های شما خواهد شد.

sms‬ها غلط نویسی را تشویق می‌كنند

لازم به ذکر است که این نرم افزار امکان ارسال پیامک‌های فارسی در دو حالت فشرده و غیر فشرده را دارد. در حالت فشرده  گوشی تلفن همراه گیرنده باید نرم افزار پیام رسان فارسی را داشته باشد تا پیامک دریافتی قابل خواندن باشد، ولی درحالت غیر فشرده، پیامک ارسالی بر روی گوشی‌هایی  که  این نرم افزار را ندارند نیز قابل خواندن می‌باشد.

نحوه استفاده از این دو حالت در راهنمای نرم افزار آمده است. توصیه می‌شود قبل از استفاده از این نرم افزار راهنما را که در سایت "همراه اول" آمده، به دقت مطالعه نمائید.

شركت ارتباطات سیار ایران اعلام كرده است كه از تولیدكنندگان و یا واردكنندگان انبوه گوشی تلفن همراه درخواست می شود در صورتیكه مدل گوشی آنها در لیست گوشی های تست شده برنامه پیام رسان وجود ندارد جهت كنترل و تست یك نمونه از گوشی مورد نظر را به آدرس : ضلع شمالی دانشگاه صنعتی شریف كوچه گلستان پلاك 5 مركز تحقیقاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته شریف تلفن 66006399 (آقای جوهری زاده) تحویل نمایند تا پس از تست در لیست مربوطه درج شود.

دانلود:

نسخه مخصوص گوشی‌های سامسونگ

نسخه مخصوص سایر گوشی‌ها

نسخه مخصوص گوشی‌هائی که دکمه c یا Clear ندارند

نحوه نصب برنامه بر روی گوشی

منبع: سایت همراه اول