تبیان، دستیار زندگی
تهیه كننده مجموعه تلویزیونی «آینه‌های نشكن» گفت: ما برای اولین بار و برای این سریال دوربین را به داخل یو سی اف اصفهان بردیم و این محیط را به مخاطبان نشان خواهیم داد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«آینه‌های نشكن» جاسوسی است ...!

نمایی از فیلم آینه‌های نشكن

تهیه كننده مجموعه تلویزیونی «آینه‌های نشكن» گفت: ما برای اولین بار و برای این سریال دوربین را به داخل یو سی اف اصفهان بردیم و این محیط را به مخاطبان نشان خواهیم داد. شاید هم به دلیل كلید خوردن سریال در این محل وجه پرداخت به موضوع جاسوسی كمرنگ شد.

«حمید آخوندی» كه به همراه «علیرضا جلالی» تهیه كنندگی مجموعه «آینه‌های نشكن» با نام قبلی «فتانه» را بر عهده دارد، با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در این مجموعه تلویزیونی نحوه جذب یك شهروند به شبكه‌های جاسوسی بررسی می‌شود و اینكه این شبكه‌ها با چه شگردهایی اقدام به جذب افراد می‌كنند.

وی افزود: این سریال بیشتر به این وجه می‌پردازد، اما مطبوعات و رسانه‌ها بیشتر روی بحث انرژی هسته‌ای مانور دادند. در صورتیكه قصه ما كاملا در یك بستر خانوادگی اتفاق می‌افتد و به طور كاملا غیر مستقیم به بحث انرژی هسته‌ای پرداخته شده است.

آخوندی تصریح كرد: ما برای اولین بار و برای این سریال دوربین را به داخل یو سی اف اصفهان بردیم و این محیط را به مخاطبان نشان خواهیم داد. شاید هم به دلیل كلید خوردن سریال در این محل وجه پرداخت به موضوع جاسوسی كمرنگ شد.

نمایی از فیلم آینه‌های نشكن

وی ادامه داد: این سریال كاملا آموزشی و به دور از شعار زدگی است و ما در حال حاضر مشغول رایزنی برای نحوه پخشآن به صورت هفتگی یا روزانه هستیم.

بنابر این گزارش، مجموعه تلویزیونی «آینه‌های نشكن» در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه كنندگی «حمید آخوندی» و «علیرضا جلالی» برای پخش از شبكه دو سیما در حال ساخته شده و همزمان توسط «بابك رضاخانی» مرحله تدوین را سپری می‌كند.

موسیقی سریال «آینه‌های نشكن» نیز توسط «بردیا كیارس» در حال ساخت است و تا به حال 15 قسمت از آن برای پخش آماده شده و سریال از اوایل تیرماه به روی آنتن خواهد رفت.

بازیگرانی چون صبا كمالی، علی قربان‌زاده، عاطفه رضوی، شبنم فرشادجو، قاسم زارع و مهدی صبایی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش كرده‌اند و فیلمنامه این مجموعه در بستر زیرین داستان ضرورت داشتن فناوری هسته‌ای را بررسی می‌كند.

این سریال كه با موضوعی خانوادگی به مسائل انرژی هسته‌ای ایران می‌پردازد، داستان خانواده‌ای را دنبال می‌كند كه طی یكسری اتفاقات به طور ناخواسته وارد سیستم جاسوسی از انرژی هسته‌ای ایران می‌شوند.

همسر خانواده به دنبال گرفتن اقامت از كشور كاناداست تا از بیكاری و بلاتكلیفی نجات پیدا كند، اما با پیشنهاد جدید ‌كاری به همسرش در سازمان انرژی اتمی ورق برمی‌گردد و او ناخواسته و برای كمك به برادرش به صورت یكی از عوامل سازمان جاسوسی دشمن وارد سازمان انرژی اتمی می‌شود.