تبیان، دستیار زندگی
لی اردن بازیكنان تیم ملی اردن كه روز یكشنبه برای دیدار با تیم ملی ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2006 وارد كشورمان شده اند عصر روز گذشته اولین تمرین خود را در زمین شماره 2 كمپ تیم های ملی برگزار كردند. اردن مشاب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كوتاه و خواندنی از تمرین تیم ملی اردن

بازیكنان تیم ملی اردن كه روز یكشنبه برای دیدار با تیم ملی ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2006 وارد كشورمان شده اند عصر روز گذشته اولین تمرین خود را در زمین شماره 2 كمپ تیم های ملی برگزار كردند.

اردن مشابه ایران تمرین كرد!

اعضای تیم اردن كه در هتل المپیك اسكان یافته اند راس ساعت 45/17 دقیقه با یك دستگاه اتوبوس آبی رنگ وارد كمپ تیم ملی شدند و در زمین شماره 2 به تمرین پرداختند . در ابتدا بازكنان به مدت 15 دقیقه به گرم كردن و سپس در 3 گروه به بازی آقا وسط پرداختند . در ادامه نیز به مرور تاكتیك های دفاعی و هجومی روی زمین و هوا پرداختند و این در حالی بود كه بسیاری از تمرینات شباهت بسیاری به تمرینات ملی پوشان زیر نظر برانكو داشت.

شاهرخی و فركی به استقبال اردنی ها رفتند

قبل از آغاز تمرین همایون شاهرخی و حسین فركی به نمایندگی از ایران به استقبال اردنی ها رفتند و در این بین شاهرخی ، مدیر فنی تیم ملی به زبان انگلیسی به آنها خوشامد گفت .

مربیان كلاسA هم بودند

تمامی مربیانی كه در كلاس A مربیگری در محل كمپ حاضر بودند برخلاف روزهای گذشته این بار با حضور در زمین شماره 2 به دقت تمرینات این تیم را زیر نظر داشتند. در این بین غلام پیروانی و محمد احمدزاده شروع به یادداشت نكات فنی نیز نمودند .

تمرین با پای برهنه

یكی از بازكنان تیم ملی اردن در پست هافبك بازی می كند واز تكنیك بسیار خوبی نیز بهره می برد و از ابتدا تا انتهای تمرین با پای برهنه به تمرین پرداخت و این اقدام او باعث تعجب حاضران شده بود.

ادعای مربی اردن

یكی از مربیان اردن ادعای جالبی در مورد بازی فردا با ایران داشت و معتقد بود علیرغم میزبانی كشورمان تیم اردن با یك گل از سد ایران عبور خواهد كرد.

تمرین روی توپ های هوایی

در قسمتی از تمرین ناصر الجوهری مدافعان و مهاجمان خود را در محوطه جریمه جمع كرد و شروع به ارسال توپ های هوایی نمود. گویا الجوهری معتقد بود یكی از نقاط ضعف بازی ایران در حملات هوایی و مهارت مهاجمان سرزن ایران است . البته در این تمرین مدافعان اردنی در بازی هوایی بسیار ضعیف ظاهر شدند.

اردنی ها مهدوی كیا و دایی را شناختند

تمرین تیم اردن نزدیك به 15 دقیقه زودتر از تمرین تیم ایران به پایان رسید و بازیكنان اردن در حالی كه از كنار زمین شماره 1 می گذشتند فقط مهدی مهدوی كیا و علی دایی را شناختند و با دست این دو بازیكن را نشان می دادند.