تبیان، دستیار زندگی
ت محمد رنجبر، بازیكن، مربی و مدیر اسبق تیم های ملی فوتبال كه سال گذشته به دلیل عارضه تومور مغزی، عملاً  در شرایط نامناسبی قرار گرفت، كماكان در بستر بیماری قرار دارد. علیرغم معالجات مختلف و حتی اعزام به كشور آلمان، هنوز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حال محمد رنجبر همچنان وخیم است

محمد رنجبر، بازیكن، مربی و مدیر اسبق تیم های ملی فوتبال كه سال گذشته به دلیل عارضه تومور مغزی، عملاً  در شرایط نامناسبی قرار گرفت، كماكان در بستر بیماری قرار دارد.

علیرغم معالجات مختلف و حتی اعزام به كشور آلمان، هنوز این درمان ها راه به جایی نبرده است و "رئیس" فوتبال ایران كماكان نیازمند دعای ملت ایران است.

همسر محمد رنجبر در باره آخرین وضعیت جسمانی وی گفت: تاكنون تمامی اقدامات لازم برای معالجه رنجبر از جمله فیزیوتراپی برای حركت دست و پا، رادیوتراپی، نوعی شیمی درمانی، اعزام به خارج از كشور و ... انجام شده است اما كماكان منتظر معجزه ای از جانب حق هستیم. دو هفته قبل وی به دلیل تشدید بیماری در بخشICU بستری شد و در حال حاضر تقریباً در شرایط قبل قرار دارد.

وی خاطر نشان كرد: اینك رنجبر قادر به صحبت كردن نیست و طرف راست بدن او كه قبلاً حركت داشت، نسبتاً بی حركت است.

همسر محمد رنجبر در پایان ضمن تشكر از تمامی مسوولان و مردم كه در مدت زمان بیماری رنجبر در كنار خانواده وی بوده اند، بار دیگر دعای خیر مردم برای شفای رنجبر را خواستار شد.