تبیان، دستیار زندگی
قضاوت دیدار سوپر جام فوتبال ایران بین تیم های پرسپولیس و استقلال که در یكی از روزهای هشتم یا نهم مرداد برگزار....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داربی سرخابی با داور ایرانی

داربی سرخابی با داور ایرانی

قضاوت دیدار سوپر جام فوتبال ایران بین تیم های پرسپولیس و استقلال که در یكی از روزهای هشتم یا نهم مرداد برگزار می‌شود، برعهده داوری ایرانی خواهد بود.

بنابر تصمیم سازمان لیگ برتر دیدار سوپر جام فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در یكی از روزهای هشتم یا نهم مرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیدار سوپر جام هر ساله بین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی برگزار می‌شود كه با توجه به قهرمانی پرسپولیس و استقلال در این دو جام، دو تیم در یكی از روزهای هشتم یا نهم مرداد این دیدار را برگزار خواهند كرد.

تصمیم نهایی درباره انتخاب یكی از این دو روز در نشست بعدی هیئت رییسه سازمان لیگ گرفته خواهد شد. ضمن آن كه هنوز شورای تامین استان تهران موافقت كتبی خود را برای انجام دیدار سوپر جام اعلام نكرده است. با این حال به گفته "عزیز محمدی" رییس سازمان لیگ، شورای تامین مخالف برگزاری این دیدار نخواهد بود.

از نكات جالب توجه قضاوت داور ایرانی در این دیدار خواهد بود. رییس كمیته داوران فدراسیون فوتبال به ایسنا گفت: موافقت‌های لازم برای قضاوت داور ایرانی در این بازی جلب شده و به طور قطع تیمی ایرانی بازی پرسپولیس و استقلال را داوری خواهند كرد.