تبیان، دستیار زندگی
با موافقت هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر واگذاری امتیاز تیم فوتبال سپاهان نوین به فولاد خوزستان....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فولاد جانشین سپاهان نوین در لیگ

فولاد جانشین سپاهان نوین در لیگ

با موافقت هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر واگذاری امتیاز تیم فوتبال سپاهان نوین به فولاد خوزستان، این تیم خوزستانی از فصل آینده در مسابقات لیگ برتر حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال ناکامی تیم فوتبال فولاد خوزستان از راهیابی به مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، مسئولان این باشگاه برای حضور در این رقابت ها رایزنی با مسئولان باشگاه سپاهان را آغاز کردند تا با خرید امتیاز تیم فوتبال سپاهان نوین حضور در جمع تیم های برتر ایران را بار دیگر تجربه کنند.

در این بین تاکید سازمان ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) بر تحقق این انتقال خوزستانی را کمک کرد تا با وجود مخالفت های مردم و مسئولان ورزش اصفهان در نهایت امتیاز باشگاه سپاهان نوین را در اختیار بگیرند.

هیئت مدیره باشگاه سپاهان بالاخره پس از روزها مذاکره و گفتگو با مسئولان باشگاه فولاد سه شنبه رسما با این انتقال موافقت کرد تا از فصل آینده شاهد حضور نماینده دوم خوزستان در لیگ برتر باشیم. بر این اساس امتیاز تیم دسته اولی فولاد به اصفهان انتقال می یابد تا از فصل آینده سپاهان نوین به عنوان نماینده اصفهان در این رقابت ها حضور پیدا کند.

فولاد جانشین سپاهان نوین در لیگ

در همین ارتباط هیئت مدیره باشگاه سپاهان بیانیه ای منتشر کرده که در متن آن آمده است:" به اطلاع عمومی می رساند باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای شناسایی، رشد و پرورش و پشتوانه سازی استعدادهای ناب ورزشی در یک برنامه پنج ساله با استفاده از بازیکنان جوان آینده دار برای رشته های تحت فعالیت در بخش آقایان همچون هندبال، فوتبال و کاراته و در بخش بانوان همچون بسکتبال، هندبال، کاراته و بدمینتون تیم های B را تشکیل و آنها را از پایین ترین سطح مسابقات استانی، منطقه ای، دسته دو ویک و لیگ برتر راهی رقابت کرد".

در ادامه این بیانیه آورده شده است: " درحال حاضر تعدادی ازاین تیم ها به لیگ های برتر راه یافته اند که یکی از این تیمها، تیم فوتبال سپاهان نوین است. این تیم با اتکا به جوانان رشید و توانمند خود و بر اساس دانش کادر فنی برجسته و سرپرستی خود به ویژه مربی سازنده وارزنده کشور، آقای حسین چرخایی پس از یک دوره چهار ساله به لیگ برتر راه یافت و عملا امتیاز سه سهمیه برای لیگ برتر را برای استان اصفهان فراهم آورد".

فولاد جانشین سپاهان نوین در لیگ

در متن بیانیه باشگاه سپاهان همچنین خاطر نشان شده است: "هیئت مدیره باشگاه سپاهان در راستای برنامه ریزی برای حفظ این سهمیه در استان و با حمایت وعنایت تعدادی از نمایندگان استان در مجلس، استاندار محترم، شورای شهر، شهردار و اداره کل تربیت بدنی استان مقدمات را فراهم آورد اما از آنجا که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مسیر فعالیت های خود تحت هدایت و حمایت همه جانبه مجمع خود یعنی وزارت محترم  صنایع و معادن و شرکت ایمیدرو می باشد و همه فعالیت ها وموفقیت ها مرهون عنایات مجمع محترم می باشد در رابطه با ادامه فعالیت تیم فوتبال سپاهان نوین در لیگ برتر مجمع محترم باشگاه بنا به مصلحت های فرهنگی و اجتماعی طی ابلاغ رسمی و کتبی هیئت مدیره باشگاه را موظف به واگذاری این سهمیه به تیم فولاد خوزستان کرده و بر واگذاری سهمیه لیگ دسته یک تیم فولاد خوزستان به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تاکید ورزید".

هیئت مدیره باشگاه سپاهان در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از کادر فنی و سرپرستی، تدارکاتی و بازیکنان تیم سپاهان نوین و سپاسگزاری از عنایات مبادی حقیقی و حقوقی در رابطه با این تیم  خود را ملزم به اجرای ابلاغ مجمع محترم باشگاه دانسته است.