تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم والیبال جوانان پس از قطع همکاری فدراسیون با زوران گائیچ گفت: هیچ جا و هیچ زمانی نمی توان با یک مربی....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با گائیچ به جایی نمی رسیدیم

با گائیچ به جایی نمی رسیدیم

سرمربی تیم والیبال جوانان پس از قطع همکاری فدراسیون با زوران گائیچ گفت: هیچ جا و هیچ زمانی نمی توان با یک مربی پروازی و دائم در سفر به نتیجه رسید.

مصطفی کارخانه که سال گذشته تیم والیبال جوانان را به مقام قهرمانی و سومی آسیا و جهان رساند در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: در صاحب نام بودن و توانمندی های زوران گائیچ و موفقیت های ثبت شده در پرونده اش هیچ شکی نیست با این وجود نتیجه کار وی در مجموع یک سال گذشته راضی کننده نبود.

وی با بیان اینکه شیوه کار گائیچ حداقل برای والیبال ایران کارساز نیست، افزود: برنامه ریزی و انتخاب های غیرحضوری زوران معقول نبود. نظارت مستقیم بر روند بازی و افت و خیزهای بازیکنان در جریان مسابقات باشگاهی یکی از نیازهای کار مربیگری است در حالیکه پروازی بودن و رفت و آمده های چند ماه یکبار گائیچ این نیاز را بدون پاسخ گذاشته بود.

سرمربی تیم باشگاه پیکان که با این تیم عنوان قهرمانی رقابت های باشگاهی 2007 آسیا را به دست آورد تاکید کرد: اگر زوارن گائیچ به طور تمام وقت به والیبال ایران خدمت می کرد، فدراسیون والیبال می توانست با در پیش گرفتن صبر و حوصله طی یک سال آینده شاهد نتیجه گیری او و تیمش باشد اما گائیچ مخالف حضور دائمش در ایران بود.

وی تصریح کرد: انتظارات از تیم ملی والیبال بالاست و باید برآورده شدن این انتظارات لحظه ای از خدمت شبانه روزی غافل نشد. تیم ملی برای سربلندی در مسابقات آتی نیازمند بهره گیری از تجربه های یک مربی تمام وقت است.

کارخانه در پایان گفت: بدون شک فسخ قرارداد زوران گائیچ مبتنی بر سیاست های فدراسیون والیبال برای تیم ملی است. امید است نحوه همکاری و به خدمت گرفتن مربی آینده طوری باشد که منجر به قطع همکاری در وسط کار نشود.