تبیان، دستیار زندگی
پور تنها نماینده بانوان ایران در تیراندازی « كلت بادی » در المپیك آتن خواهد بود . او 19 سال دارد و فعالیت در رشته تیراندازی را از سال 80 شروع كرده است . نسیم در حال حاضر هم و غمی ندارد جز فكر كردن به آتن . وی به همراه الهه اح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نسیم حسن پور: هیچ قولی نمی دهم

نسیم حسن پور تنها نماینده بانوان ایران در تیراندازی « كلت بادی » در المپیك آتن خواهد بود . او 19 سال دارد و فعالیت در رشته تیراندازی را از سال 80 شروع كرده است .

نسیم در حال حاضر هم و غمی ندارد جز فكر كردن به آتن . وی به همراه الهه احمدی در اردو به سر می برد تا توانایی های خویش را افزایش دهد . نسیم از مسئولین ورزش كشور می خواهد كه به تمامی رشته های ورزشی بها دهند و تنها به چند رشته خاص توجه نكنند.

با این مسافر جوان آتن گفت و گویی انجام داده ایم كه می خوانید :

س- وضعیت در اردو به چه صورت است آیا در شرایط مطلوب به سر می برید ؟

ج- شرایط در اردویی خوب است و تمرینات به طور جدی ادامه دارد امیدوارم تا پایان اردو به حد مطلوب برسم. خانم فرهادی زاد نهایت تلاش خود را برای مثمر ثمر بودن اردو به كار می برد .

س- به غیر از شما مسافر دیگری در این رشته برای آتن است ؟

ج – خیر من تنها به المپیك می روم . ولی الهه احمدی در اردو حضور دارد و در مسابقات كاپ ایتالیا نیز شركت می كند.

س- آیا از وضعیت رقبای خود با خبر هستید ؟

ج- باید با حریف های قدری از آلمان ، چین ، كره رقابت كنم كه امیدوارم بتوانم مدالی كسب كنم اما قولی نمی دهم ، بنویسید فقط در حد توانم نهایت تلاش را خواهم كرد.

س- سهمیه شركت در المپیك را در كدام مسابقات كسب كردید ؟

ج- مسابقات قهرمانی آسیا ، مالزی بهمن ماه 82 توانستم سهمیه المپیك را به دست بیاورم و سال 81 هم ورودی كاپ ایتالیا را از آن خود كردم.

س- در چند مسابقه جهانی تا به حال حضور داشته اید ؟

ج- 3 مسابقه شركت كرده ام .

س- حرف آخرتان چیست؟

ج- از همه دوستانم خواهش می كنم اجازه ندهند در صحنه مسابقه حسادت جای رقابت را بگیرد نه تنها در مسابقات بلكه در تمامی اركان زندگی اجازه ورود حسادت را ندهیم كه نتیجه ای جز دشمنی ندارد .