تبیان، دستیار زندگی
انتقال پیچیده كریستین ویری به یووه پس از انتقال ناگهانی و باور نكردنی فابیو كاپلو از رم به یوونتوس، پیش بینی سایر انتقال‌های تابستانی سری آكار بسیار دشواری به نظر می‌رسد. روز گذشته روزنامه‌های ایتالیایی از علاقه‌ی یوونتوس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آینده‌ی نامطمئن كامورانزی در یوونتوس

انتقال پیچیده كریستین ویری به یووه

پس از انتقال ناگهانی و باور نكردنی فابیو كاپلو از رم به یوونتوس، پیش بینی سایر انتقال‌های تابستانی سری آكار بسیار دشواری به نظر می‌رسد.

روز گذشته روزنامه‌های ایتالیایی از علاقه‌ی یوونتوس به خرید كریستین ویری مهاجم گران قیمت اینتر خبر دادند و البته یووه می‌خواهد ویری را با یكی دو بازیكن خود نظیر مارو كامورانزی معاوضه كند.

این حرف و حدیث بازار نقل و انتقالات سبب نگرانی كامورانزی شده است. او دیگر از بابت آینده خود در یوونتوس مطمئن نیست. یكی از بازیكنان تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو 2004 در این باره گفت: از بابت پوشیدن پیراهن یوونتوس در رقابت‌های فصل آینده مطمئن نیستم. البته در شرایط كنونی اندیشیدن به این موضوع وظیفه‌ی من نیست. باید تنها به رقابت‌های یورو 2004 توجه كرد یك سال از قرارداد من در یوونتوس باقی مانده است. نمی‌خواهم شایعات بازار نقل و انتقالات گریبان من را هم بگیرد. در مورد انتقال ویری اطلاعات زیادی ندارم تنها می‌دانم او مهاجمی است كه همه می‌خواهند او در تیمشان باشد.

بارسلونا و امیدواری به هواداران؛

رونالدینیو می‌ماند

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا به طرفداران تیمش در رابطه با ماندن رونالدینیو در این تیم اطمینان خاطر داد.

رییس باشگاه بارسلونا پس از بازگشت از سفر برزیل، انجام توافقات نهایی با رونالدینیو را در مراحل پایانی دانست.

وی در این باره گفت: خود رونالدینیو خواستار باقی ماندن در بارسا شده است كه به آن افتخار می‌كنیم. همه كارها به خوبی پیش می‌رود و هواداران پس از گفتگوی ما با رونالدینیو می‌توانند از حضور وی در بارسا آسوده خاطر باشند.

اخیرا باشگاه چلسی تلاش‌هایی برای به خدمت گرفتن هافبك استثنایی برزیل كرده‌است كه لاپورتا معتقد است شاید مبلغ 100میلیون یورو باعث خروج این بازیكن از بارسلونا شود.

لاپورتا همچنین خبر از امضای قرارداد سه ساله با ادگار داویدز در آینده‌ای نزدیك داد و این در حالی است كه لاپورتا برای جذب هافبك هلندی با ژاك سانتینی در رقابت است.

فریرا 13 میلیون پوندی در چلسی؛

اولین خرجی كه مورینیو روی دست آبراموویچ گذاشت

خوزه مورینیو در اولین خرید خود در چلسی، پائولو فریرا، بازیكن 25 ساله پورتو را به همراه خود به لندن می‌برد.

خورخه پینتو كاستا، رییس پورتو به یك روزنامه‌ی پرتغالی گفت: چلسی و پورتو در آستانه‌ی امضای این قرارداد هستند. گرچه هنوز جزییاتی از توافقات طرفین باقی مانده اما اطمینان می‌دهم كه فریرا پورتو را ترك می‌كند و به چلسی می‌پیوندد.

پینتو هنوز مبلغی كه چلسی برای این بازیكن پرداخت می‌كند را اعلام نكرده اما گزارشات حاكی از آن است كه مبلغ این انتقال در حدود 13 میلیون پوند باشد.

مورینیو پیش از این در اولین اقدام خود سباستین ورون، هافبك آرژانتینی را برای یك سال به طور قرضی به اینتر میلان واگذار كرد تا فریرا در تركیب تیمش جای گیرد.

فریرا كه از سال 2002 به پورتو پیوسته بود، نقش بسزایی در موفقیت‌های اخیر این تیم از جمله فتح لیگ قهرمانان اروپا داشته است.