تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: افشین قطبی سرمربی پیشین سرخپوشان برای احترام به هواداران و مردم راهی ایران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی به خاطر مردم باز می گردد؟

قطبی به خاطر مردم باز می گردد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: افشین قطبی سرمربی پیشین سرخپوشان برای احترام به هواداران و مردم راهی ایران می‌شود.

به نقل از فارس، داریوش مصطفوی درباره معرفی سرمربی جدید پرسپولیس و برنامه‌های سرخپوشان برای هشتمین دوره لیگ برتر، اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات آغاز شده و هر روز در 2 نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود. فكر می‌كنم تیم ما برای فصل جدید بهتر از فصل گذشته بسته شود چرا كه وجه اشتراك من و بازیكنان، توپ است.

وی ادامه داد: برای بازگرداندن قطبی مذاكراتی را آغاز كرده‌ایم. وی قول داده به زودی یك صحبت كلی با من داشته باشد. منتظر تصمیم نهایی وی هستیم. نباید بیشتر از سه شنبه این انتظار طول بكشد چرا كه زمان برای ما بسیار محدود است. در صورت پاسخ منفی قطبی، از اواسط هفته جاری در مورد گزینه‌های خارجی تمركز خواهیم كرد و سرمربی را برای پرسپولیس انتخاب خواهیم كرد.

قطبی به خاطر مردم باز می گردد؟

مدیرعامل پرسپولیس افزود: از شواهد چنین استنباط می‌شود كه قطبی برای بازگشت به تهران ابراز تمایل كرده و اگر برگردد، به احترام مردم این كار را انجام می دهد؛ هرچند اگر گرفتار باشد، توقع زیادی نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی با انتقاد از نحوه سرمایه گذاری تیم‌های لیگ برتر، افزود: تیم‌های صنعتی در جذب بازیكنان طوری رفتار می‌كنند كه برای استقلال و پرسپولیس فرصتی نمی‌ماند، در حالیکه رئیس سازمان تربیت بدنی سقف بازیكنان را برای جذب 150 میلیون تومان اعلام كرده‌اند.

مصطفوی ادامه داد: بازیكنانی كه برای عقد قرارداد می‌آیند، 400 یا 500 میلیون می‌خواهند در حالی كه تیم‌های صنعتی پول‌هایی هزینه می‌كنند، متعلق به مملكت است. چرا تیمی مانند شیرین فراز هزینه كافی نداشته باشد؟ چرا ملوان باید با بودجه 50 میلیونی بسته شود؟ از دولت تقاضا داریم كه در تقسیم بودجه به تیم‌ها درجه بندی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس تیمی مردمی است. امیدواریم كه با جذب بازیكنان با تعصب، در مسابقات داخلی و خارجی موفق باشیم.