تبیان، دستیار زندگی
صحـت ندارد یك مربی خارجی به تركیب كادر فنی اضافه می‌شود مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: به دلیل تمرینات جدی بازیكنان و تاكید ما نسبت به حضور مداوم در تمرینات لذا برخوردهای فیزیكی بازیكنان طبیعی است و امیدوار هستیم تا تمر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دكتر قریب:

اخـراج محمـد نـوازی از استقـلال صحـت ندارد

یك مربی خارجی به تركیب كادر فنی اضافه می‌شود

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: به دلیل تمرینات جدی بازیكنان و تاكید ما نسبت به حضور مداوم در تمرینات لذا برخوردهای فیزیكی بازیكنان طبیعی است و امیدوار هستیم تا تمرینات استقلال كماكان با قدرت ادامه یابد.

دكتر حسین قریب تصریح كرد: به همین دلیل درگیری پیش آمده از سوی محمد نوازی در جریان تمرینات هفته‌ی قبل طبیعی است كه طرح مباحثی چون اخراج وی از استقلال صحت ندارد و پس از چند روز مرخصی بنا به صلاحدید سرمربی تیم، نوازی مجددا در تمرینات استقلال حضور پیدا كرده است.

وی خاطرنشان كرد: البته به دلیل حساسیت‌های موجود و لزوم حفظ ثبات و آرامش تیم از این پس افراد خاطی با جریمه‌ی نقدی روبرو می‌شوند.

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران درباره‌ی واحدی نیكبخت و چگونگی ادامه‌ی كار وی در الوصل امارات یا بازگشت مجدد به استقلال گفت: درباره‌ی این موضوع باید به تفصیل صحبت كنم كه در اولین فرصت ممكن به تشریح شرایط خواهم پرداخت.

دكتر قریب در پایان از حضور یك مربی خارجی در تیم استقلال خبر داد و گفت: حضور یك مربی خارجی در كنار امیر قلعه نویی را مد نظر داریم و در دستور كار باشگاه قرار دارد البته علیرغم طرح مسایلی چون دعوت از یك مربی اهل یوگسلاوی اما هنوز مباحث مقدماتی را انجام می‌دهیم.