تبیان، دستیار زندگی
میشاییل بالاک به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا احتمالا قادر نخواهد بود تیم ملی آلمان را در دیدار نهایی رقابت های جام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصدومیت نگران کننده بالاک

مصدومیت نگران کننده بالاک

میشاییل بالاک به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا احتمالا قادر نخواهد بود تیم ملی آلمان را در دیدار نهایی رقابت های جام ملت های اروپا مقابل اسپانیا همراهی کند.

به نقل از مهر، هافبک تیم فوتبال آلمان به دلیل آسیب دیدگی، تمرین روز گذشته این تیم را از دست داد و کار درمان خود را در هتل دنبال کرد.

یواخیم لو در این باره به آسوشیتدپرس گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم روند بهبودی او به کجا می انجامد. آنها (کادر پزشکی) لحظه به لحظه وضعیت بالاک را تحت کنترل دارند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، بالاک تمرین روز جمعه در جنوب سوئیس  را هم از دست داده است. این تمرین پشت درهای بسته برگزار شد.

بالاک 31 ساله نقشی کلیدی در صعود آلمان به دیدار نهایی این رقابت ها داشته اما او از گذشته با مصدومیت ساق پا مواجه بوده و به همین دلیل دیدار افتتاحیه رقابت های جام جهانی 2006 را هم از دست داد. بالاک به دلیل محرومیت، در دیدار نهایی جام جهانی 2002 هم مقابل برزیل غایب بود.

بازیکن میانی تیم فوتبال چلسی تا پیش از دیدار نهایی رقابت های یورو 2008 دو گل برای تیمش به ثمر رسانده است؛ گل پیروزی بخش مقابل اتریش و گل سوم آلمان مقابل پرتغال.

از آن سو تیم اسپانیا هم در دیدار نهایی، دیوید ویا، برترین گلزن جام را در اختیار نخواهد داشت که البته لوییس آراگونس این فرصت را خواهد داشت که سسک فابرگاس را جایگزین او کند.

دیدار نهایی رقابت های جام ملت های اروپا امشب در ورزشگاه ارنست هاپل اتریش بین تیم های آلمان و اسپانیا برگزار خواهد شد.