تبیان، دستیار زندگی
دبیر اجرایی همایش كتاب سال حوزه از ارسال بیش از پانصد اثر به دبیرخانه کتاب سال حوزه و همچنین از تمدید فرصت ارسال آثار تا بیستم تیرماه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارسال بيش از پانصد اثر به دبيرخانه کتاب سال حوزه

کتاب سال حوزه

دبير اجرايي همايش كتاب سال حوزه از ارسال بيش از پانصد اثر به دبيرخانه کتاب سال حوزه و همچنين از تمديد فرصت ارسال آثار تا بيستم تيرماه خبر داد.

علي‌رضا زهيري،‌ دبير اجرايي همايش كتاب سال حوزه،‌ در گفت ‌وگو با خبرگزاري رسا گفت: فرصت ارسال آثار به دبيرخانه کتاب سال تا بيستم تيرماه تمديد شد.

وي با بيان اين که در روزهاي پاياني ارسال آثار، حجم آثار افزايش خواهد داشت، ادامه داد: تاکنون بيش از پانصد عنوان کتاب به دبيرخانه ارسال شده است که پس از پايان يافتن مهلت ارسال آثار، از نيمه مردادماه داوري آثار آغاز خواهد شد.

زهيري همچنين با اشاره به فراخوان دهمين همايش كتاب سال حوزه، آخرين فرصت ارسال آثار را پايان خرداد‌ماه اعلام كرد و اظهار داشت: طلاب و فضلاي حوزه علميه مي‌توانند آثار خود را در زمينه فقه، حقوق و اصول، فلسفه و کلام، قرآن و حديث، ادبيات، تاريخ و سيره، دانش سياسي، علوم تربيتي و اجتماعي، اخلاق و عرفان، کتاب شناسي و کليات، ترجمه، اقتصاد، تصحيح و تحقيق، و تکنولوژي آموزشي؛ را تا بيستم تير ماه به دبيرخانه همايش ارسال كنند.