تبیان، دستیار زندگی
! دیروز سایت رسمی سخنگوی بوخوم به نام كریستیان گروبر و نیز مدیر برنامه های نویدكیا خبر از پیوستن محرم به این باشگاه آلمانی دادند. حتی از قرارداد سه ساله ای كه امضاء شده، حرف می زدند اما تمام این موارد در حالی بود كه نویدكیا ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نویدكیا: با پای چلاق نمی توان قرار داد بست!

دیروز سایت رسمی سخنگوی بوخوم به نام كریستیان گروبر و نیز مدیر برنامه های نویدكیا خبر از پیوستن محرم به این باشگاه آلمانی دادند. حتی از قرارداد سه ساله ای كه امضاء شده، حرف می زدند اما تمام این موارد در حالی بود كه نویدكیا از ناحیه رباط پا دچار مصدومیت شده و معلوم نیست چه زمانی به میادین فوتبال برگردد.

بهتر است حرف های لژیونر جدید كشورمان را بخوانید.

آیا باید نویدكیا را بوخومی بدانیم؟

تا این لحظه كه با شما حرف می زنم اتفاق خاصی نیفتاده است. حالا اگر چیز دیگری باشد من از آن بی خبرم!

ولی می گویند با باشگاه قرارداد سه ساله ای بسته ای؟

آخه با این پای چلاق و مصدوم چه تیمی با من قرارداد امضاء می كند (با خنده) البته دروغ نمی گویم، مذاكراتی در این زمینه شده ولی چیزی قطعی نیست. فعلاً تا تاریخ 1/6/83 با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و موظم به تعهداتم پایبند باشم. به هر حال پس از تسویه حساب با سپاهان اگر امكان داشت تصمیم نهایی را می گیرم اما باز هم می گویم تا این لحظه كه با شما حرف می زنم قرادای با بوخوم امضاء نكردم. به طور كلی همه این مسایل در حد مذاكره و حرف است.

پس مشكل رضایت نامه داری؟

همانطور كه قبلاً گفتم در این رابطه مذاكراتی انجام شده و حتی یكی، دو روز پیش فكسی هم به باشگاه ارسال شد اما این مسایل بر می گردد به اینكه ساكت رضایت نامه ام را صادر كند یا نه. البته در این چند سالی كه در سپاهان بودم مشكلی نداشتیم و فكر نمی كنم مشكلی هم ایجاد شود. با تمام این حرفها شاید طی 15-10 روز آینده به آلمان بروم تا مقدمات انتقالم فراهم شود.

نویدكیا در بوخوم معاینه می شود

سه شنبه گذشته روزنامه 90 از انتقال محرم نویدكیا به بوخوم خبر داد و 24 ساعت بعد این خبر تبدیل به یكی از تیترهای موجود در ویترین سایر روزنامه ها شد و حالا سایت رسمی باشگاه بوخوم این خبر را تایید كرد.

سایت رسمی باشگاه بوخوم خبر داد: محرم نویدكیا از ابتدای جولای سال 2004 باعقد قراردادی سه ساله به عضویت این تیم در می آید. محرم روی این سایت اینگونه معرفی شده است؛ خرید تازه بوخوم از باشگاه سپاهان قهرمان دومین دوره لیگ برتر ایران می آید. او تاكنون 21 بازی ملی انجام داده و 5 گل زده، كاپیتان تیم زیر 23 ساله های ایران بوده بازوبند كاپیتانی تیم قهرمان ایران را بر بازوی خود داشته و به عنوان بهترین بازیكن ایران در سال 2003 برگزیده شد. همچنین منابع خبری كشور آلمان طی چند روز گذشته روی این خبر مانور زیادی كرده بودند. خبرگزاری ورزش آلمان در این باره خبر داده بود: «باشگاه بوخوم به صورت رسمی تمایل خود را برای خرید محرم نویدكیا اعلام كرده است. نویدكیا قصد دارد در راه هموطن خود وحید هاشمیان گام بردارد. او از دو هفته قبل از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده ولی هنوز معلوم نیست رباط های صلیبی او دچار پارگی شده است یا نه... قرار است نویدكیا زیر نظر دكتر كارل هاینس بائر، پزشك بوخوم معاینه شود تا اطلاع دقیقی از میزان آسب دیدگی وی به دست بیاید.