تبیان، دستیار زندگی
با جدایی علی پروین از باشگاه فرهنگی ورزشی استیل‌آذین، این باشگاه به شهرستان كاشان منتقل می‌شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدایی پروین از استیل آذین

جدایی پروین از استیل آذین

با جدایی علی پروین از باشگاه فرهنگی ورزشی استیل‌آذین، این باشگاه برای به شهرستان كاشان منتقل می‌شود.

حسین هدایتی مالك و رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استیل‌آذین با بیان این مطلب به ایسنا گفت: پیش از شروع رقابت‌های لیگ دسته یك به علی پروین گفته بودم كه در صورت راهیابی نیافتن تیم فوتبال استیل آذین به رقابت‌های لیگ برتر، امكان ادامه فعالیت باشگاه در تهران وجود نخواهد داشت و اكنون كه این مهم حاصل نشد، دلیلی برای ادامه فعالیت باشگاه در تهران وجود ندارد.

وی افزود: امسال بنا داریم تا باشگاه استیل‌آذین را به یكی از كارخانجات گروه استیل‌آذین در كاشان منتقل كرده و با هزینه به مراتب كمتری نسبت به سال گذشته و هم‌چنین رویكرد جوانگرایی، تیم قدرتمندی را راهی لیگ برتر كنیم. برای این منظور نیز مذاكراتی را با فرهاد كاظمی سرمربی پیشین تیم و هم‌چنین بیژن ذوالفقارنسب داشتیم كه به احتمال قوی یكی از این گزینه‌ها هدایت تیم را در فصل آتی به عهده می گیرند.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استیل‌آذین درباره امكان ادامه همكاری پروین با باشگاه استیل‌آذین تصریح كرد: علی پروین اسطوره فوتبال ماست و ما رفاقت نزدیكی با هم داریم اما، متاسفانه افرادی در اطراف وی هستند كه معتقدم می‌توانند به اعتبار و جایگاهش آسیب برسانند. در هر حال دیگر امكان ادامه همكاری با پروین در باشگاه استیل آذین وجود نخواهد داشت.

جدایی پروین از استیل آذین

وی همچنین درباره وضعیت بازیكنان تیم استیل‌آذین خاطرنشان كرد: تنها شش بازیكن در استیل آذین وجود دارند كه می‌توانند در صورت تمایل، در باشگاه بمانند كه محمدی (دروازه‌بان)، علی آذری، محمد همرنگ و محمد پروین از جمله این نفرات هستند. سایر بازیكنان كه اكثرا از پیشكسوتان فوتبال ما هستند، باشگاه را ترك خواهند كرد و جای‌شان را به بازیكنان تیم امید استیل آذین و نفرات جدید خواهند داد.

هدایتی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اختلافاتش با علی پروین و فرهاد كاظمی عنوان كرد: هیچ اختلافی بین من، علی پروین و فرهاد كاظمی وجود ندارد چرا كه تیم‌های بزرگ دیگری هم در لیگ حضور داشتند كه علی رغم سرمایه‌گذاری‌های كلان نتوانستند به لیگ برتر راه یابند.

وی تاكید كرد: اخبار منتشر شده مبنی بر هزینه‌های سرسام‌آور باشگاه استیل‌آذین صحت ندارد زیرا این باشگاه تنها حدود پنج میلیارد تومان در فصل پیش هزینه كرده كه حدود یك و نیم‌ میلیارد از آن باقی مانده كه نزد پروین است. همچنین حدود هفتصد و پنجاه میلیون تومان از آن صرف خرید امتیاز باشگاه و مابقی كه از حد دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان تجاوز نمی‌كند، صرف سرمایه‌گذاری و هزینه‌های باشگاه استیل آذین شده است.

مالك و رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استیل‌آذین درپایان همچنین هرگونه اظهار و نظر درباره عضویتش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را منوط به آینده و گذشت زمان كرد.