تبیان، دستیار زندگی
ریمی بازیكن ملی‌پوش فوتبال ایران با به ثمر رساندن دو گل برای تیم الاهلی، قهرمانی این تیم را در مسابقات جام ریاست جمهوری امارات متحده عربی به ارمغان آورد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت خبری AFCدر گزارش خود پی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دو گل كریمی مسكنی برای الاهلی

علی كریمی بازیكن ملی‌پوش فوتبال ایران با به ثمر رساندن دو گل برای تیم الاهلی، قهرمانی این تیم را در مسابقات جام ریاست جمهوری امارات متحده عربی به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت خبری AFCدر گزارش خود پیرامون قهرمانی الاهلی آورده است: ششمین عنوان قهرمانی در جام ریاست جمهوری امارات، مسكنی برای این باشگاه بود كه پیش از این از كسب قهرمانی مسابقات لیگ امارات ناكام مانده بود.

علی كریمی در دقایق 36 و 66 هر دو گل الاهلی را به ثمر رساند و در مقابل محمد رشید در دقیقه‌ی 41 تنها گل الشباب را وارد دروازه‌ی حریف كرد.

بیلاچی سرمربی رومانیایی الاهلی كه از این پیروزی راضی به نظر می‌رسید پس از مسابقه گفت:« قهرمانی در جام ریاست جمهوری به منزله‌ی نوعی تسكین است. اما من نمی‌توانم از دست دادن عنوان قهرمانی در لیگ كه بسیار به آن نزدیك بودیم را فراموش كنم. نتیجه‌ی پایانی برای من و بازیكنانم بسیار دشوار بود.»