تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون بسكتبال گفت: برای فریب افكار عمومی به این رشته ورزشی خیانت نمی‌كنیم....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به بسكتبال خیانت نمی‌كنیم

به بسكتبال خیانت نمی‌كنیم

رئیس فدراسیون بسكتبال گفت: برای فریب افكار عمومی به این رشته ورزشی خیانت نمی‌كنیم.

محمود مشحون در گفتگو با فارس افزود: برخی بدون توجه به اهداف فدراسیون در اعزام تیم ملی به اروپا و رویارویی با تیم‌های مطرح و قدرتمند، از شكست‌های این تیم انتقاد می‌كنند، حال آنكه پس از قهرمانی در تورنمنت ایتالیا بارها به صراحت اعلام كردیم كسب نتیجه در دیدارهای تداركاتی در آخرین درجه اهمیت قرار دارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دستاوردهای سفر به استرالیا كمتر از حضور در ایتالیا نبود و معتقدم تیم ملی در این اردو صاحب سه پیروزی شد.

رئیس فدراسیون بسكتبال تصریح كرد: رویارویی با تیم چهارم المپیك در خاك این كشور برای بسكتبال ایران یك پیروزی است. به صراحت تاكید می‌كنم برای جلب و فریب افكار عمومی به بازی‌ با تیم‌های درجه چندم آسیا رضایت نمی‌دهیم و به بسكتبال ایران خیانت نمی‌كنیم.

وی با تاكید بر این مطلب كه بسكتبال ما المپیكی شده و تفكرات ما نیز باید المپیكی باشد، خاطر نشان كرد: بسكتبال ایران راهش را پیدا كرده و ما اجازه نمی‌دهیم افكار مسموم خط و مشی تعیین كند. به آنها اطمینان می‌دهم دیگر به محدوده غرب آسیا باز نمی‌گردیم و خود را به پیروزی در این منطقه دلخوش نمی‌كنیم.

مشحون در خصوص انتقاد از رویارویی با تیم استرالیا كه در المپیك با تیم ایران همگروه است، اظهار داشت: این انتقاد زمانی كارشناسانه و صحیح است كه بسكتبال ایران فاصله‌ای چند امتیازی با حریف داشته باشد. رویارویی با استرالیا از هر نظر برای ما كلاس درس است و اگر امكان داشت 50 بار با این تیم بازی می‌كردیم.

رئیس فدراسیون بسكتبال افزود: از منتقدان می‌پرسم كه برگزاری این دیدارها به سود ایران بود یا تیم استرالیا؟‌ آیا باعث افتخار بسكتبال ایران نیست كه یكی از تیم‌های برتر دنیا بیش از 150 میلیون تومان هزینه می‌كند تا میزبان تیم ایران باشد؟

مشحون در پایان گفت: اطمینان دارم تیم با تداوم این مسیر در المپیك با كمترین اختلاف امتیاز به تیم‌های برتر دنیا می‌بازد.