تبیان، دستیار زندگی
مسئولان باشگاه سایپا به منظور تقویت كادر فنی "جواد منافی" و "رضا شمس" را جمع مربیان تیم فوتبال اضافه كردند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیگانا سرمربی سایپا می شود!؟

تیگانا سرمربی سایپا می شود!؟

مسئولان باشگاه سایپا به منظور تقویت كادر فنی "جواد منافی" و "رضا شمس" را جمع مربیان تیم فوتبال اضافه كردند. همچنین هیئت مدیره این باشگاه در تلاش است تا پایان هفته جاری سرمربی جدید تیم را مشخص كند.

سخنگوی باشگاه سایپا با بیان این مطلب در گفتگو با ایسنا، اظهار كرد: اكنون مسئولین باشگاه در حال مذاكره با چندین مربی مطرح و بزرگ اروپایی و همچنین آمریكای لاتین برای سرمربیگری تیم فوتبال سایپا هستند اما هنوز توافق نهایی با هیچ كدام از آنها صورت نگرفته است. بنا داریم كه تا قبل از نهایی شدن سرمربی جدید نام گزینه ها را اعلام نكنیم و هر گونه صحبت و گزینه ای كه در این مورد مطرح شده از طریق كانال های غیر رسمی و همچنین گمانه زنی ها بوده است.

وی افزود: هیئت مدیره ومدیریت باشگاه در تلاش است تا آخر این هفته با یكی از گزینه های مدنظر به توافق برسد تا تیم سایپا كه باید در شهریورماه در مرحله ی نهایی لیگ قهرمانان آسیا شركت كند از نبود سرمربی متضرر نشود، ما مذاكره با هیچ گزینه خارجی را تایید و یا تكذیب نمی كنیم و علت طول كشیدن انتخاب سرمربی نیز به جهت حضور مقتدرانه ی سایپا در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ هشتم و جام حذفی كشور بوده است.

تقی زاده همچنین گفت: به جهت این كه مراحل آماده سازی تیم فوتبال به تعویق نیفتد تمرینات تیم از روز گذشته آغاز شده است. همچنین به منظور تقویت كادر فنی تیم "جواد منافی" سرمربی تیم امید سایپا كه موفق شد این تیم را در سال گذشته به مقام قهرمانی تهران برساند به جمع اعضای كادر فنی اضافه شد، همچنین رضا شمس نیز به عنوان مربی بدنساز در كنار قربانی مربی بدنساز سابق تیم سایپا مشغول به كار شده است.

ژان تیگانا در سایپا

تیگانا سرمربی سایپا می شود!؟

ژان تیگانای فرانسوی كه مسابقه مربیگری در لیگ برتر انگلستان و لاشامپیونه فرانسه را دارد از گزینه های جدی هدایت نارنجی پوشان سایپا در لیگ هشتم است.

گفته می‌شود،‌ مذاكرات سایپا با ژان تیگانا آغاز شده و توافقات خوبی هم حاصل شده است و به احتمال زیاد این مربی صاحب نام فرانسوی فصل آینده هدایت سایپا را برعهده خواهد گرفت.