تبیان، دستیار زندگی
نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران با "زریبافان" رییس مجمع این باشگاه تشكیل شد و برنامه‌های این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فتح الله زاده: در استقلال می مانم

فتح الله زاده: در استقلال می مانم

نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران با "زریبافان" رئیس مجمع این باشگاه تشكیل شد و برنامه‌های این باشگاه برای حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مورد بررسی قرار گرفت.

به نقل از ایسنا، در حالی كه اخباری درباره تغییرات مدیریتی استقلال شنیده ‌می‌شد، آبی‌پوشان فصل آینده را نیر با همین اعضای هیئت مدیره آغاز خواهند كرد.

علی فتح الله زاده كه دوشنبه به همراه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نشستی را پیرامون وضعیت آتی این باشگاه با "زریبافان" رئیس مجمع باشگاه استقلال برگزار كرد، در این باره به ایسنا گفت: نشست بسیار مفید و خوبی بود و در مورد برنامه های مختلف باشگاه استقلال بحث و تبادل نظر شد. زریبافان نسبت به اعضای هیات مدیره و دست‌اندركاران باشگاه استقلال شدیدا موضع حمایتی داشت تا باشگاه استقلال بتواند افتخارات خوبی را در فصل آتی كسب كند.

وی افزود: ما لیستی از بازیكنانی كه قلعه نویی برای در اختیار گرفتن آنها به باشگاه داده بود را به زریبافان تحویل دادیم و در مورد هزینه های آنها با وی صحبت كردیم كه رییس مجمع نیز موافقت خود را درباره‌ تصمیمات باشگاه اعلام كرد . همچنین ازدیگر برنامه هایی كه در این جلسه مشخص شد تصویب ساخت كمپ خصوصی تیم فوتبال استقلال بود كه قرار است در محل پارك ارم و 14 تیرماه توسط علی آبادی، كلنگ زنی شود. البته فعلا ساخت اولین فاز این كمپ را در دستور ساخت داریم تا به سرعت تیم استقلال بتواند از آن بهره مند شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره‌ تغییرات احتمالی كه ممكن است در باشگاه استقلال توسط زریبافان صورت بگیرد، گفت: خوشبختانه زریبافان در جلسه‌ دوشنبه اعلام كرد كه به طور كامل از هیات مدیره و همچنین مدیریت باشگاه حمایت خواهد كرد و حتی در این مورد به "دانشجو" رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز گفت: "آیا هیئت مدیره مشكلی دارد" كه دانشجو پاسخ داد: "ما هیچ مشكلی با هم نداریم و تنها نیازمند حمایت های شما و سازمان تربیت بدنی از باشگاه استقلال هستیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان درباره‌ برنامه های آتی این تیم افزود: استقلال طی روزهای آتی در یكی از سه كشور آلمان، اتریش و تركیه اردو خواهد زد و البته انتخاب محل اردو به عهده كادر فنی و امیر قلعه نویی است.