تبیان، دستیار زندگی
پانزدهمین مسابقه دو سالانه نقاشی كودكان«كاناگاوا» برای گروه سنی 4 تا 15 سال ( نمایشگاه هنر كودكان جهان) از جولای تا آگوست 2009 ( تیر - مرداد 88) در یوكوهاما، ژاپن برگزار خواهد شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوسالانه نقاشی كودكان «كاناگاوا» برگزار می‌شود

دوسالانه نقاشی كودكان كاناگاوا

پانزدهمین مسابقه دو سالانه نقاشی كودكان«كاناگاوا» برای گروه سنی 4 تا 15 سال ( نمایشگاه هنر كودكان جهان) از جولای تا آگوست 2009 ( تیر - مرداد 88) در یوكوهاما، ژاپن برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی كمیسیون ملی یونیسكو هدف این مسابقه تقویت قدرت تخیل و خلاقیت كودكان است.

موضوع مسابقه آزاد است و شركت‌كنندگان می‌توانند اثر خود را (به صورت آبرنگ، رنگ روغن، مداد رنگی، پاستل ، كلاژ و یا هر وسیله‌ای كه مورد نظرشان است غیر از مجسمه‌سازی و یا كلاژهایی كه با دانه‌های خوراكی قابل فاسد شدن می‌باشد) شخصا به مركز مربوط در ژاپن ارسال نمایند.

بنابراین گزارش از هر شركت كننده تنها یك نقاشی پذیرفته خواهد شد كه نباید قبلا در مسابقه یا نمایشگاهی ارائه شده باشد.

در این گزارش آمده است نقاشی ‌ها نباید از 38×54 سانتی‌متر بزرگتر باشد و باید بدون قاب فرستاده شود و

تكمیل فرم شركت در مسابقه و چسباندن آن در پشت نقاشی با حروف بزرگ لاتین ضروری است.

- زمان ارسال نقاشی‌ها از تاریخ اول سپتامبر تا 20 دسامبر 2008 (11 شهریور تا 30 آذر 87) تعیین شده است و مركز مذكور در ژاپن به نقاشی‌هایی كه پس از تاریخ فوق دریافت نماید، ترتیب اثر نخواهد داد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم مسابقه، نشانی مربوط در ژاپن و نیز اطلاعات بیشتر به وبگاه :www.irunesco.org و یا اداره فرهنگ كمیسیون ملی یونسكو به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، رو به روی مسجد الغدیر، خیابان شهید حصاری ( رازان جنوبی)، كوی یكم، شماره 17 مراجعه نمایند.