تبیان، دستیار زندگی
خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان شد. .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداداد عزیزی سرمربی پیام شد

عزیزی سرمربی جدید تیم فوتبال پیام

خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان شد. علی صلاحی مدیرعامل باشگاه پیام خراسان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: یك‌شنبه شب در جشن تقدیر از بازیکنان تیم های پیام و ابومسلم خراسان طی توافقی با "خداداد عزیزی" و اختصاص مبلغی معادل یك میلیارد و 500 میلیون تومان به تیم برای فصل آینده در رقابت های لیگ برتر، خداداد عزیزی سرمربی‌گری تیم را پذیرفت.

وی ادامه داد: تمرینات تیم از عصر امروز زیر نظر عزیزی آغاز خواهد شد و حسین عبدی سرمربی تیم ویند امارات و كاپیتان سابق تیم پیروزی تهران به عنوان یکی از کمک های وی مشغول به کار خواهد شد و دیگر کمک هایش را تا چند روز آینده انتخاب خواهد کرد.

عزیزی با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از بازیکنان تیم های پیام و ابومسلم خراسان توسط استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در این جلسه استاندار خراسان رضوی از تمام دستگاه های دولتی استان خواسته که تیم های ابومسلم و پیام را مورد حمایت خود قرار دهند و در چند روز آینده طی جلسه ای با حضور استاندار، نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی، شهردار مشهد و مدیر کل تربیت بدنی خراسان رضوی راه کارهای حمایت از این دو تیم مشخص خواهد شد.