تبیان، دستیار زندگی
ی بگوویچ تا پایان جام حذفی ماندنی شد تاكید كمیته‌ی فنی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) در جلسه‌ی عصرسه شنبه «بگوویچ» تا پایان جام حذفی بماند! كمیته‌ی فنی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) عصرسه شنبه با حضور دكتر دادكان، دكتر زادمهر، دكتر آشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در جلسه كمیته فنی بگوویچ تا پایان جام حذفی ماندنی شد

تاكید كمیته‌ی فنی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) در جلسه‌ی عصرسه شنبه

«بگوویچ» تا پایان جام حذفی بماند!

كمیته‌ی فنی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) عصرسه شنبه با حضور دكتر دادكان، دكتر زادمهر، دكتر آشتیانی و جعفر كاشانی تشكیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بر طبق اعلام قبلی، به نظر می‌رسید‌ هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی در نشست اضطراری عصر امروز خود مدیرعامل جدید را معرفی كند، ولی به دلیل عدم هماهنگی‌های لازم، نشست مذكور تشكیل نشد و كمیته‌ی فنی باشگاه، در جلسه‌ای 2 ساعته، شرایط آینده‌ی تیم را بررسی كرد.

مجید فرخزادی، مدیر روابط عمومی باشگاه پیروزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: كمیته‌ی فنی باشگاه در نشستی مشورتی، بر ادامه‌ی حضور «وینكو بگوویچ» به عنوان سرمربی تیم تا پایان رقابت‌های جام حذفی تاكید كرد و بررسی نهایی در خصوص احتمال تغییر و تحول در كادر فنی را به بعد از این رقابت‌ها موكول كرد.

به گفته‌ی فرخزادی كمیته‌ی فنی باشگاه پیروزی همچنین با تاكید بر عدم حاشیه سازی از سوی بازیكنان، خواستار برگزاری تمرینات و رقابت‌های آینده‌ی تیم در شرایط كاملا منطقی و به دور از جنجال شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پیروزی خاطرنشان كرد: مشكلات مالی موجود باشگاه پیروزی برای حضور در اهواز و برگزاری دیدار با تیم استقلال خوزستان نیز در این جلسه رفع شده است و تیم در موعد مقرر بدون هیچ مشكلی بازیش را انجام خواهد داد.

ابراهیم آشتیانی نیز در گفت‌وگویی كوتاه با ایسنا از نشست نهایی هیات مدیره باشگاه برای انتخاب مدیر عامل در اوایل هفته‌ی آینده خبر داد.