تبیان، دستیار زندگی
اصفهان با این خبر تكان خورد محرم نوید كیا  ملی پوش سپاهان قرارداد دو ساله ای  را با باشگاه بوخوم امضاء كرد  . این خبر برای تكان دادن تمام اصفهان  كافی بود   . یك جور  زلزله كه باعث شد&nbsp...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوید كیا به بوخوم می پیوندد

اصفهان با این خبر تكان خورد

محرم نوید كیا  ملی پوش سپاهان قرارداد دو ساله ای  را با باشگاه بوخوم امضاء كرد  . این خبر برای تكان دادن تمام اصفهان  كافی بود   . یك جور  زلزله كه باعث شد  تا در یك نیم روز ، نزدیك به 200 تماس تلفنی از نصف جان داشته باشیم .

حتی گفته شد این محرم تا ده روز دیگر به آلمان می رود . چرا كه باشگاه بوخوم قول داده است ظرف شش ماه و پس از عمل جراحی او را به شرایط فوتبال برساند . محمود فاضلی  كه دیگر باید او را مدیر برنامه های نوید كیا دانست . می گوید :  هنوز هیچ قراردادی میان نویدكیا و این باشگاه به امضاء ‌نرسیده است .

اول باید نویدكیا به آلمان بیاید و عمل جراحی انجام شود ، آن موقع درمورد قراردادش  صحبت خواهیم كرد . فاضلی  باخوش بینی به این موضوع  نگاه می كند : محرم بازیكن آزاد است . او می تواند به هر تیمی كه دلش خواست برود .

اگر همه چیز شرایط معمولی خود را طی كند . مشكلی برایحضور او در تیم بوخوم وجود نخواهد داشت . به نظر می رسد  كه صحبت با آقای ساكت وحضور نویدكیا در آلمان ، همه چیز  مشخص شود .

محمود  فاضلی در مورد پزشك  جراح نوید كیا می گوید :  پزشك  جراح محرم كسی است كه تا الان بیش از ده بازیكن مطرح بوندس لیگان را كه مشكلی مثل نویدكیا را داشته اند  عمل كرده است .