تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س)،مصلی الزهرا(س) تبیان افتتاح شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح مصلی الزهراء تبیان

افتتاح مصلی الزهراء تبیان

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س)،مصلی الزهرا(س) تبیان افتتاح شد.

روز گذشته مصلی الزهرا(س) تبیان با حضور جناب آقای دکتر خاموشی رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی و جناب مهندس فرخ مدیر عامل و کارکنان موسسه بین نماز ظهر و عصر افتتاح گردید.

پس از افتتاح این حسینیه حجت الاسلام خاموشی ضمن تبریک به مناسبت میلاد آن حضرت و گرامیداشت این روز بزرگ به خواهران همکار در تبیان و همچنین سالروز اطلاع رسانی را نیز تبریک گفتند .

افتتاح مصلی الزهراء تبیان

وی اظهار داشت حسینیه و مسجد یکی از ارکان اصلی فرهنگ دینی و اسلامی ما است، با وجود این حسینیه ها و تشویق جوانان و همچنین شناساندن دین مبین اسلام به آنها جامعه¬ای پاک و با فرهنگ اسلامی خواهیم داشت .

رئیس سازمان در ادامه افزود حرکت، حرکت بسیار جالبی است و انتظار می رود که تبیان برای ائمه و خصوصاً حضرت زهرا(س) فعالیتهای بیشتری انجام دهد که یکی از این کارها افتتاح این مصلی بود که با نام زیبای آن حضرت لقب گرفته که هر چقدر در این زمینه کار و فعالیت صورت پذیرد کم است. دنیا هم تشنه شناخت خاندان عصمت و طهارت(ع) است وهمچنان که قرآن دارای اعماق وسیع و متون زیادی است باید ما به عمق معرفت اهل بیت(ع)، بتوانیم خودمان و کاربران را نزدیک کنیم.

افتتاح مصلی الزهراء تبیان

تبیان اگر بخواهد رتبه بندی کند بایستی ائمه و اهل بیت(ع)در رتبه اول قرار گیرد که همچون برنامه ها، مناسبتهای مذهبی و دینی گذشته در اولویت باشد چرا که ما هر چه داریم از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داریم.

دکتر خاموشی در پایان اظهار داشت فاطمیها مستعد توسعه فرهنگ فاطمی هستند کسی که از حضرت زهرا(س) نورانیت نگرفته باشد مستعد توسعه فرهنگ فاطمی نخواهد بود اینها بهانه های خوبی است که بتوانیم در گسترش این فرهنگ معنوی گام موثری برداریم تا هم در این دنیا و در آخرت سربلند و سرافراز باشیم.

روابط عمومی موسسه تبیان