تبیان، دستیار زندگی
ه های ما نبود سرمربی تیم ملی كشتی آزاد گفت: جام ساساری محك اصلی برای مدعیان نبوده و تورنمنت اوماخانوف مورد نظر كادر فنی است منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار كشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: رقابت‌های جام س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برزگر: جام ساساری جزو برنامه های ما نبود

سرمربی تیم ملی كشتی آزاد گفت: جام ساساری محك اصلی برای مدعیان نبوده و تورنمنت اوماخانوف مورد نظر كادر فنی است

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار كشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: رقابت‌های جام ساساری جزو برنامه‌های ما نبوده است و چون یك تورنمنت درجه 3 است هیچگونه محك اصلی برای مدعیان المپیك نبوده است و باید این كشتی‌گیران در جام اوماخانوف كشتی بگیرند. ضمن این كه هنوز گزارشات این مسابقات را دریافت نكرده‌ایم تا از لحاظ فنی بررسی كنیم.

وی در رابطه با وضعیت حسین رنگرز گفت: به دلیل عدم حضور رنگرز برابر نورزاد در مسابقات انتخابی، كمیته‌ی فنی تصمیم به عدم دعوت از وی برای جام اوماخانوف گرفت و هر كه باعث عدم حاضر شدن رنگرز شده است، باید پاسخگو باشد. نام رنگرز در لیست تیم اعزامی به لهستان قرار گرفته و كمیته‌ی فنی هنوز تصمیمی مبنی بر حضور وی در جام اوماخانوف نگرفته است.

برزگر در رابطه با شرایط مجید خدایی گفت: خدایی به طور مداوم در اردو حضور داشته است و پس از این كه در این اواخر به نتیجه‌ی دلخواه از تمریناتش نمی‌گرفت، دو روز به وی استراحت دادیم و پس از این مدت در تمرینات حاضر شده است.

سرمربی تیم ملی در رابطه با سنگین وزن‌های انتخاب شده برای المپیك گفت: برنامه حیدری و رضایی كاملا تنظیم شده است و رضایی در حال حاضر در رقابت‌های دانشجویان شركت كرده كه پس از این مسابقات همانند حیدری در اوماخانوف كشتی می‌گیرد. شرایط رضایی به گونه‌ای بود كه 129 كیلوگرم وزن داشته و چربی بدنش 27 درصد بوده است، اما در شرایطی كه به مسابقات دانشجویان اعزام شد، چربی بدنش 23 درصد شده و دارای 121 كیلوگرم وزن است و تا زمانی كه بدنش تراشیده شود و چربی بدنش به 10 یا 12 درصد برسد باید به همین روند تمریناتش ادامه دهد.

وی با اشاره به رقابت ایجاد شده بین 55 كیلویی‌ها گفت: هر سه كشتی‌گیر سبك وزن ما در اردو هستند كه از انگیزه و رقابتی كه بین این كشتی‌گیران ایجاد شده خوشحالم.

برزگر در خصوص اضافه شدن ایوب بهتاج به كادر مربیان بدنساز تیم ملی گفت: به دلیل این كه برخی از ملی‌پوشان مایلند تا با وی كار كنند، بهتاج را به كادر تیم ملی اضافه كردیم و از حضور هر فردی كه بتواند به تیم ملی كمك كند، استقبال می‌كنیم.

وی در پایان خاطرنشان كرد: در صورت بهبود و رفع مصدومیت علیرضا دبیر این كشتی‌گیر در جام اوماخانوف كشتی می‌گیرد، در غیر این صورت در تورنمنت لهستان شركت می‌كند.