تبیان، دستیار زندگی
اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز(یکشنبه) با محمد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار کادر فنی پرسپولیس با علی آبادی

دیدار کادر فنی پرسپولیس با علی آبادی

اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز(یکشنبه) با محمد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی دیدار و گفتگو کردند.

به نقل از مهر، مجید فرخزادی که از وی به عنوان اصلی ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نام برده می شود، صبح امروز(یکشنبه) به همراه محمود خوردبین سرپرست، سعید عزیزیان مربی دروازه بانان، حمید استیلی مربی و فرید زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس راهی سازمان تربیت بدنی شدند و با محمد علی آبادی دیدار کردند.

در این دیدار رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس در جریان آخرین وضعیت بازیکنان و اعضای کادر فنی سرخپوشان قرار گرفت و مقرر شد این افراد برنامه هایشان برای فصل آینده پرسپولیس را به محمد علی آبادی ارائه کنند.

مجید فرخزادی نیز که تنها عضو حاضرهیئت مدیره در این نشست بود، گزارشی از اتفاقات اخیر این باشگاه را به رئیس سازمان تربیت بدنی ارائه کرد.

قرار است امروز از سوی محمد علی آبادی سرپرست باشگاه پرسپولیس معرفی شود که مجید فرخزادی اصلی ترین گزینه برای این سمت است.

مدیر جدید راه كاشانی را ادامه می دهد

دیدار کادر فنی پرسپولیس با علی آبادی

رئیس سازمان تربیت بدنی پس از پذیرش استعفای كاشانی گفت: به زودی سرپرست باشگاه پرسپولیس منصوب می شود.

به نقل از ایسنا،محمد علی‌آبادی پنج‌شنبه شب كه در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس شركت كرده بود، با بیان این مطلب گفت: واقعا ما علاقه‌ای به كناره‌گیری كاشانی نداریم، زیرا مجموعه‌ی مدیریتی پرسپولیس كار خوبی را شروع كرد و ما از عملكرد مدیران این باشگاه رضایت داریم.

وی با بیان اینكه شهادت می‌دهم اختلافی بین من و كاشانی وجود نداشته است، گفت: این باشگاه متعلق به مردم است و ما از تمام توان خود برای موفقیت آن استفاده خواهیم كرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی ادامه داد: مدیریت در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار سخت است. آنچه مسلم بوده اینكه نیاز و درخواست كمك این دو باشگاه بیش از توان ماست. اما ما در حد توانمان از این دو باشگاه پشتیبانی كرده‌ایم.

وی با تاكید بر اینكه به دنبال حفظ تمام بازیكنان و توان فنی تیم پرسپولیس هستیم، گفت: با قهرمانی این تیم موجی از شادی و پیروزی سراسر كشور را فرا گرفت و این افتخارآفرینی‌ها باید ادامه داشته باشد.

علی‌آبادی در پایان گفت: باشگاه پیروزی یك سال بسیار خوب با مجموعه‌ای آماده‌ و سرحال را پشت سر گذاشت. آن قدر انرژی در این تیم ذخیره شده است كه توانایی فتح لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

رئیس سازمان تربیت بدنی پس از سخنان خود در مراسم جشن قهرمانی قول پرداخت مبلغ 200 میلیون تومان به عنوان پاداش قهرمانی را داد.